Gå til innhold

Har noen Simo trillen? Fornøyd?

Anbefalte innlegg

Jeg har bare sett bilder av den.

Bare lurte på om den er å annbefale?

Blir den liten sammenslått i forrhold til andre triller som har full liggestilling?

Jeg vet ikke hvilke triller jeg kan sammenligne den med jeg,

Er den god å trille?

Nå kommer den i nye farger, og jeg lurer litt på den....

Er det andre triller som er bedre? Dere heller vil annbefale?

Ønsker meg en trille til å ha i bilen, men siden jeg ofre har hund med tror jeg selv... det er greit med 4 hjul.... Litt mer stabil?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139586123-har-noen-simo-trillen-forn%C3%B8yd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Simo 123 eller den nye 124 trillen du tenker på? Jeg ville ikke kjøpt den om den skal brukes til å trille med, kun om den skal stå i ro i bhg. til soving eller noe slikt. Den er jo så tung, altfor tung for en trille!

Sjekk heller ut emmaljunga scooter eller brio race, eventuelt brio zenit (sistenevnte produseres ikke lenger så den må man derfor kjøpe brukt). Alle disse er lettere enn simo! Scooter er en god trille med god liggestilling, race er enda bedre å trille å svinge med syns jeg, men liggestillingen er ikke like god som på scooter. Kommer litt an på hvor gammelt barnet er da, min på snart to år har race som eneste vogn og sover godt i den, mens en på ett år burde nok heller bruke scooter til de lengste sove stundene.

Du mener reisetrillen?

Sjekk ut barnevognguiden.no

Der kan du bla skrive inn spesifikasjonene du ønsker på en trille, søke, og så se på det som kommer opp.

Man kan også lese om andre sine erfaringer med de forskjellige trillene.

Lykke til i vognjungelen:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...