Heira☆ Skrevet 12. februar 2009 #26 Skrevet 12. februar 2009 Ja ja, da har jeg blitt ruger fra i dag av. Var og satte inn 2 egg i dag. Håper virkelig de/det vil feste seg nå, for nå er det siste søskenforsøket våres. Hadde bare 6 egg denne gangen, og 3 blei befruktet. Men i dag var det bare 2 igjen de kunne bruke, det siste egget vokste for "treigt". Så det er nå eller aldri..... Tvi tvi. Flere som har satt inn i dag?
Fatu Skrevet 12. februar 2009 #27 Skrevet 12. februar 2009 Lykke til Heira, håper du blir like heldig som søsteren din:-)
fostermor*stolt mamma* Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #28 Skrevet 13. februar 2009 Da har jammen jeg blitt ruger også!!! To flotte egg har jeg inni magen og de ble satt inn i Haugesund i dag! nå er jeg hjemme i Østfold igjen og ligger på sofaen og slapper av litt:) Er så spent så spent!!
satser & vesla Skrevet 13. februar 2009 #29 Skrevet 13. februar 2009 Hei. Var på UL i dag, så 6 folikler. Skal ta hormoner tre dager til, Ul på mandag, uttak på onsdag og innsetting fredag neste uke hos Nordica. Spent!!!
Rose69 Skrevet 13. februar 2009 #30 Skrevet 13. februar 2009 Hei igjen, nå er jeg ruger på 2 egg.Fikk ut 9 egg,4 befr - 2 kunne brukes.Ingen frys, men j r kjempefornøyd :-) Nå r d bare å vente... Lykke til jenter :-)
Hege72 Skrevet 14. februar 2009 #31 Skrevet 14. februar 2009 Hei, hei! Jeg også tok ut egg på mandag og satte inn igjen på onsdag. Det ble kun ett egg som utviklet seg videre. De to andre eggene stoppet å utvikle seg. Jeg var på Ullevål. Hvor var du? Siden onsdag har jeg hatt smerter i magen, mere likt menssmerter. Du også, eller er det kanskje ikke normalt?
jmca Skrevet 15. februar 2009 #32 Skrevet 15. februar 2009 Hei jenter! Fikk satt inn 2 egg den 12, var meningen at eg kun skulle sette inn 1, men siden det var lite å fryse kun 1 egg satte vi inn 2:) Skal teste den 25:) Lykke, lykke til alle sammen!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå