Gå til innhold

Uttak/Innsetting i uke 7 anyone?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja ja, da har jeg blitt ruger fra i dag av. Var og satte inn 2 egg i dag.

Håper virkelig de/det vil feste seg nå, for nå er det siste søskenforsøket våres.

Hadde bare 6 egg denne gangen, og 3 blei befruktet. Men i dag var det bare 2 igjen de kunne bruke, det siste egget vokste for "treigt".

Så det er nå eller aldri..... Tvi tvi.

Flere som har satt inn i dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til Heira, håper du blir like heldig som søsteren din:-)

Skrevet

Da har jammen jeg blitt ruger også!!!:D

To flotte egg har jeg inni magen og de ble satt inn i Haugesund i dag!:) nå er jeg hjemme i Østfold igjen og ligger på sofaen og slapper av litt:)

Er så spent så spent!!

Skrevet

Hei.

Var på UL i dag, så 6 folikler. Skal ta hormoner tre dager til, Ul på mandag, uttak på onsdag og innsetting fredag neste uke hos Nordica.

Spent!!!

Skrevet

Hei igjen,

nå er jeg ruger på 2 egg.Fikk ut 9 egg,4 befr - 2 kunne brukes.Ingen frys, men j r kjempefornøyd :-)

Nå r d bare å vente...

Lykke til jenter :-)

Skrevet

Hei, hei! Jeg også tok ut egg på mandag og satte inn igjen på onsdag. Det ble kun ett egg som utviklet seg videre. De to andre eggene stoppet å utvikle seg. Jeg var på Ullevål. Hvor var du? Siden onsdag har jeg hatt smerter i magen, mere likt menssmerter. Du også, eller er det kanskje ikke normalt?

Skrevet

Hei jenter!:)

Fikk satt inn 2 egg den 12, var meningen at eg kun skulle sette inn 1, men siden det var lite å fryse kun 1 egg satte vi inn 2:)

Skal teste den 25:)

Lykke, lykke til alle sammen!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...