fostermor*stolt mamma* Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 Skal på UL imorgen og mest sannsynlig blir det uttak og innsetting for oss på Hausken i neste uke... Er det flere med meg her?
Gjest Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 Jeg hadde uttak tirdag og har forhåpentligvis innsetting på lørdag. Er litt forran deg i løypa altså, men ikke så veldig masse Hvordan har nesesprayen og sprøytene vært for deg?
fostermor*stolt mamma* Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2009 vel, puppene har krympet(!) slitt en del med vondt i hodet og har vel kjeftet ut det jeg har av vennininer, men ellers bra:P nå har jeg forskanset meg i huset mitt og her blir jeg til jeg skal på UL og så hjem og bli der til vi skal til haugesund... er ikke mange som holder ut med meg for tiden tror jeg:P
LykkeligSomMamma Skrevet 5. februar 2009 #4 Skrevet 5. februar 2009 Gjett om jeg kjenner meg igjen - det bare vrir seg i meg! Vi havner i uke 7 eller 8, er sååå spent!
jmca Skrevet 5. februar 2009 #5 Skrevet 5. februar 2009 Hei! Jeg og skal på Ul i morgen, kjempespent:) så det blir forhåpentligvis uttak på mandag evt tirsdag:) Me og hører til på Hausken.... Masse lykke til:)
fostermor*stolt mamma* Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 5. februar 2009 åå så spennende! da flakser vi jo rundt i gangene ca på likt da jo:D masse lykke itl til deg også!!
Rose69 Skrevet 5. februar 2009 #7 Skrevet 5. februar 2009 Ja, det blir spennende girls! Uttak tirs 10..Nordica...UL idag viste 7 follikler...håper d r noen egg der da...
jmca Skrevet 5. februar 2009 #8 Skrevet 5. februar 2009 Ja, det e kjempespennende, første IVF for oss:) Du får gi en oppdatering på hvordan det går da?
Solar78 Skrevet 5. februar 2009 #9 Skrevet 5. februar 2009 Jeg skal også på UL i morgen! Er veldig spent. Får da greie på videre fremdrift, har tatt min 8. sprøyte i dag. De har antatt uttak og innsett uke 7, altså neste uke! Grugleder meg... Lykke til damer!
Heira☆ Skrevet 5. februar 2009 #10 Skrevet 5. februar 2009 Det samme gjelder meg også. Skal på ul i morra, og håper da at jeg skal ha uttak mand. i Haugesund Masse lykke til jenter. Måtte eggposene våres inneholde gullegg!!
fostermor*stolt mamma* Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #11 Skrevet 5. februar 2009 nei men så spennende:) da er vi jo en hel liten gjeng da jo:) Noen som vet om Max Manus filmen går i Haugesund neste uke da? vet liksom ikke om veldig mye annet å bruke tiden på enn film og internett..... Prøverør på privaten har tømt det vi har av kontoer og sparebøsser så de helt store utskeielsene må man se langt i fra.... Gleder meg til oppdatering på dere alle sammen imorgen:)
Heira☆ Skrevet 6. februar 2009 #12 Skrevet 6. februar 2009 Da har jeg vært til ul i dag. Hadde ikke så mange eggposer, 5-6 store (rundt 16mm) og noen som var litt midre. MEN det trengs jo bare ett egg ;o) Skal spraye og sprøyte t.o.m. i morra, så er det ovitrelle på søndag og uttak på tirsdag. Åssen har det gått med resten av gjengen her da?
fostermor*stolt mamma* Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #13 Skrevet 6. februar 2009 Jeg har også vært på UL i dag og legen gjorde så klart feil... han noterte ned bare str. på den største folikkelen..... jeg visste jo ikke hva han holdt på med så jeg sa jo ingenting... men den på venstre side var 14 mm og den andre 15 mm så Hausken mente de skulle regne med uttak på onsdag og innsetting fredagen. og det er helt greit for da har man i allefall fått lønning:P raka blakk om dagen.... så sprøyter over helga på meg og ovitrellen på mandag:D
jmca Skrevet 6. februar 2009 #14 Skrevet 6. februar 2009 Det blir Haugesundstur og uttak på oss tirsdag:) Såg kun 5 folikkler, men de var rundt 16-17,5 mm og såg bra ut:/ Så da blir det "hotellferie" i Haugesund på oss:) Lykke til alle sammen, skal bli spennende å se hvordan det går med oss videre!!
Solar78 Skrevet 6. februar 2009 #15 Skrevet 6. februar 2009 Hallois! Jeg tok også UL i dag og jeg har litt for mange egg på høyre side (ca.20 stk), de håper at det er kun noen av de som vokser seg store. Hjelpe meg om alle vokser!! Venstre side så bedre ut, der var det 4 follikler med bra størrelse. Jeg skal fortsette med sprøyter til og med søndag. På mandag er det ny UL (4 ultralyden), og dersom det ser bra ut da blir det uttak på onsdag ) Jeg får ekstra oppfølging pga. PCOS og kan derfor lett bli overstimulert som igjen vil føre til avbrudd... Krysser fingrene for at det blir uttak på onsdag!
fostermor*stolt mamma* Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #16 Skrevet 7. februar 2009 skal dere bo på Radisson eller? hehe bare hormonelle damer som vandrer rundt i gangene der neste uke:P vi kommer opp tirsdag kveld og har fått time til uttak halv elleve på onsdagen. Flyet hjem går halv elleve på fredag formiddag så blir en rolig helg hjemme i allefall:)
jmca Skrevet 7. februar 2009 #17 Skrevet 7. februar 2009 Ja, det blir Radisson på oss og, var jo et kjempetilbud:) Me har ikke så lang vei (Stavanger), men fant ut at det var greit å slippe å reise att og fram og heller slappe av... Så da blir det vel kino i Hgsd, ikke så mye annet å finne på:)hehe
Gjest Skrevet 7. februar 2009 #18 Skrevet 7. februar 2009 Jeg tyvstarta på denne jeg, og hadde innsett i dag. Så nå er jeg nervös ruger på to flotte egg Jeg er faktisk så nervös at jeg nesten ikke törr gå på do engang (hva om jeg tisser ut egga mine!) Skjönner jo at det ikke er särlig rasjonellt, men sånn er det når man vill såååå gjerne at dette går bra
Bregnia Skrevet 7. februar 2009 #19 Skrevet 7. februar 2009 Jeg skal sette inn 2 frys egg på Tirsdag! Spennende.... Hadde første icsi i Nov.Men mislykket. Fikk 5 egg på frys da:)
fostermor*stolt mamma* Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #20 Skrevet 7. februar 2009 Hva er medisin rutinen på innsetting av frys? Vi vurderer det nå imellom forsøkene.. rett og slett fordi vi ikke har råd til en ny runde medisiner med det første... Så håper vi får noen på frys i tilfelle rottefelle:D men jeg har bestemt at jeg nå endelig skal lykkes med noe med en gang og etter 7 år med prøving selv skal jeg teste positivt 24 feb og få tvillinger. en gutt og en jente! har det på følelsen!!!
fostermor*stolt mamma* Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #21 Skrevet 9. februar 2009 Lykke til alle dere som har uttak imorgen!!! Jeg pakker og gjør klart for avreise imorgen og har en skikkelig dårlig følelse... har vært mega deppa i dag og nå er all positiviteten borte..... Men men.... vi får nå se hvordan det går:) UANSETT!!! Lykke til imorgen og hold oss oppdatert!!!
Heira☆ Skrevet 10. februar 2009 #22 Skrevet 10. februar 2009 Da var egguttaket over. Hadde ikke så veldig mange, "bare" 6. Men det er jo ikke om å gjøre og få flest, trenger bare det ene gullegget ) Blir spennende å høre om noen er blitt befruktet i morra. Håper inderlig det, for dette er det siste søskenforsøket våres. Tvi tvi!! Flere som har tatt ut i dag også?
kreps77 Skrevet 11. februar 2009 #23 Skrevet 11. februar 2009 Jeg tok ut på mandag, satte inn igjen i dag. Blir veldig spennende å se framover hva som skjer. Første forsøk for oss, så alt er nytt. Fikk ut 12 egg på mandag, satte inn ett som visstnok så veldig bra ut, men ingen til frysing selv om de på tirsdag sa at det var 4 som utvilket seg bra.
fostermor*stolt mamma* Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #24 Skrevet 11. februar 2009 Vi har hatt uttak i dag... ikke den beste opplevelsen jeg har hatt, men hva gjør man vel ikke for å få en baby:P Fant bare 5 folikler, og fikk ut 4 egg... har ikke den beste følelsen her jeg ligger, men som legen sa.. man trenger bare det ene.. eller de to:) for vi vil sette inn to stk selv om det er første gangen:) Hausken er en fantastisk gjeng med folk og de følger så opp og er så nydelige. Jeg angrer ikke det minste på at vi satte i gang med private forsøk!!! Har ikke sett så mye av Haugesund akkurat da. for jeg ligger nå bare her og blør og sover ut morfinrusen her. Innsetting klokka 09.00 på fredag så da får vi se:D Flere som har vært og hentet ut egg i dag da? til dere andre: hvordan synes dere det var å hente ut egg?
satser & vesla Skrevet 11. februar 2009 #25 Skrevet 11. februar 2009 Hei jenter. Spennende tråd dette. Jeg har uttak/innsetting i uke 7/8. Skal på UL på fredagen. Jeg sluppet unna det verste bivirkningen utenom sprayen som ga meg kraftig PMS (les: kort lunte). Men, i dag ble jeg plutselig oppblåst. Håper det er et godt tegn ;-) Ønsker dere lykke til med ruginga. Jeg kommer til å følge med her inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå