Gjest Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 Hun snur seg ikke fra rygg til mage, kun til siden. Ikke fra mage til rygg med mindre tyngdekraften tar henne. Trodde hun skulle begynne tidlig siden hun var tidlig ute med å åle seg fremover. Hun var 6 uker da hun begynte å dra seg fremover, løftet på rumpa osv. Det gjør hun ikke lenger. Hun er 6 mnd. Virker som hun har det bare helt behagelig mens hun ligger rett ut. Hun trives på magen også. Søt er hun da....haha
Frøken Freken Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 Snuppelure er også bedagelig, hun er 5 måneder. Mens andre barn ikke liker å ligge i vogna, men vil opp og se - ligger min lille skatt og titter ut i lufta, mens hun mollkoser seg. Setter jeg på musikk ligger hun strekk ut på matta si og smiler. Hun har rullet seg noen ganger, men nå er hun fornøyd når hun legger seg på siden. Jeg er relativt bedagelig anlagt jeg også, så jeg syns det er helt ok!
Gjest Skrevet 5. februar 2009 #3 Skrevet 5. februar 2009 Stresset etter å se ut er frøkna her også, men ellers veldig bedagelig. Nesten litt komisk å se på...hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå