Gå til innhold

ASKEPOTT :-)))

Pysekatten med 2 i magen:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heeei Pysekatten min ;)))

I dag har vært den beste dagen min denne uka :)))

Jeg har ubehag i både rygg og mage enda, men mye mindre i dag.

Jeg har spist små og hyppige måltid. Banan, kiwi, biola, yoghurt, kokt vann med sitron, linfrø som har svellet i vann ++. Kjøpte også noe seigtflytende på apoteket som heter laktokose. Så nå er dobesøk litt lettere :)))

Men lurer enda :////

Jeg får jo sånne "magekramper" som varer bare max et halvt minutt. Kjenner rett før at det begynner, så blir det bare vondere og vondere, men det varer jo bare et øyeblikk. Har det mange ganger for dagen, hmmm. Tenkte på kynnere, men det står jo at kynnere ikke er vondt, så jeg vet ikke jeg...

Hvordan går det med deg da Pysekatten?? Deilig å være hjemme nå?? :)))

Tror ikke jeg kommer til å fortsette i jobb til mandag. Men blir jeg i kjempeform, da blir det noe annet ;)))

Har du kjøpt noe annet nytt nå da? hihi

Stoooor klem så lenge :))))))))))))))))))))))))))))))))))

Hei igjen vennen min:-))))

Hvordan går det med deg nå?

Jeg har lest inne på 2 tri om andre som har hatt veldig vonde kynnere så det er vel mulig. Men kanskje et tegn på at du må slappe litt mer av og ligge ned og hvile innimellom.

Ellers går det bare bra her. Var i byen på fredag og shoppet vilt;-)))))

Har også bestilt litt på internett. Lammeskinn og sånn. Har fått kjøpt gulpekluter i rosa, vaskekluter, håndklær i rosa, overmadrass som hindrer babyen å tisse gjennom alt, litt tøy osv. Gikk helt amok og måtte til bilen og legge fra meg ting flere ganger. He he:-)))

Nå koser vi oss bare hjemme, men har vært mer opptatt enn på lenge den siste uka så har ikke vært her inne så mye. Men jeg tenker på deg og håper du har det bra. Den lille jenta vår har vært så aktiv i helga. Det er så gøy. Kan sitte å se på at hele magen beveger seg og se skikkelige spark på utsiden. Det er så utrolig kult at dette er mulig. Jeg er så utrolig takknemlig for at alt har gått så bra denne gangen.

Og det er helt sprøtt å se 100 DAGER igjen til termin:-))) Nå blir det virkelig nedtelling her. Åhh dette er så fantastisk spennende og gøy:-)))

Kjempediger gratulasjonsklem fra den litt trege Pysekatten din;-)))

Hehe, gratulerer så masse til deg også Pysekatten :)))))))

Har sett frem til denne dagen, hihi. Det kommer til å gå fort nå tenker jeg. Har veldig mye å gjøre enda, lurer på om vi egentlig blir ferdig med alt... Er jo mannen som må stå får det meste i huset her nå, jeg blir jo helt gåen i ryggen bare av å jobbe littegrann :(

Men nå har jeg heldigvis blitt fullt sykemedt, så kanskje jeg klarer litt og litt igjennom dagen.

Ja det er utrolig gøy å shoppe til baby nå. Jeg handlet jo en del på salget, men kommer til å kjøpe enda mer når jeg får vite kjønn om bare litt over 1 uke :))))))))))

Ellers går det bedre med meg nå, de vonde takene jeg hadde i magen har gått over. Magen er fin igjen, takket være kiwi, biola og laktulose, hehe ;)))

Hvor kjøpte du forresten lammeskinn og overmadrass??

Jeg fikk nesten litt latterkrampe i går da jeg lå på sofaen og såg volsom buling og spark utenpå magen. Er jo så morsomt :))) Lurer alltid på om det er foten eller handa jeg ser, hehe.

Kjempeklem tilbake til deg Pysekatten :)))))))))))

Hei igjen vennen min:-)))

Ja denne dagen har jeg ventet på også. Tenk at i morra er vi nede i tosifret. Synes alt går fort allerede. Jeg har prøvd å hjelpe til med maling her hjemme, men må bare la det være for jeg får så masse kynnere og veldig ubehag i magen. Da er det bedre å shoppe:-)))

Så godt at du er fullt sykemeldt nå. Da kan du også bare være hjemme og hvile deg og komme deg litt. Godt å høre at magen din er i bedre form også. Uff det er ikke godt å ha sånn vondt. Bare vær flink resten av graviditeten nå så går det nok veldig fint skal du se. Jeg har jo spist forebyggende mat siden sprøytene for jeg blir så dårlig i magen av de.

Jeg gleder meg sånn til å høre om UL og hva slags kjønn det er. Var vel ikke akkurat det du tenkte på da du fikk den ekstra ULen i forrige uke. He he.

Jeg bestilte lammeskinn på Go'ing. Der kostet de 599 og nesten 1000 på Nøstebarn. Fikk det nå i helga og de kjennes veldig gode ut. Overmadrass kjøpte jeg på en leketøysforretning som har masse babyutstyr. Jeg kjøpte Dry Kid for den har jeg hørt skal være veldig bra for babyen med tanke på allergi og sånn. Tror den var best i test, men husker ikke helt.

Jeg ligger også og smiler og ler når hele magen beveger seg. Det er så utrolig å se på. Tenk at til lørdag er vi 6 fullgåtte måneder ifølge sånn som de teller uker og måneder. Vilt:-)))))))))))

Stoooor goood klem fra

Heiii igjen Pysekatten :))))))

Ja nå er mageproblemene mine over (håper jeg). Lurte på om jeg skulle tørre å spørre om kjønn da jeg var oppe til UL for litt over en uke siden, men var redd for at de kom til å tro at jeg sa jeg hadde vondt bare for å sjekke kjønnet, huff. Men samtidig tenkte jeg på at jeg vil glede meg til 3d heller :)))

Tenkte jeg også skulle kjøpe samme overmadrass som du. Er litt greit å kjøpe ting og tang som ikke er så allergifremkallende ;))

Nå synes jeg babyen sparker helt ned mot høna, hehe. Av og til så dunker det veldig i underlivet, nesten litt ubehagelig...

I dag var jeg inne på Reflexbutikken her jeg bor, og endte opp med å kjøpe 2 luer, en tynn og en litt tykkere til høsten :))) Kjøpte også en sånn greie med klype til å feste smokken med sånn at barnet ikke mister den :)))

E så gøy og ende opp med å kjøpe litt hver gang jeg er innom en barnebutikk ;))

Men nå er det bare 1 uke til vi skal handle inn vogn, vugge, seng, bilstol, stellebord og mye tilbehør. Dette er jo julaften for meg, hihi :)))

Herlig at vi er kommet så lang at vi kan si vi er 6 mnd på vei. Det er jammen ikke lenge igjen til termin, spes hvis jeg eller du kommer til å føde litt FØR tiden ;))) Jeg håper på å føde ca 14 dager før. Babyen er jo egentlig ferdig utviklet da, men grunnen er at jeg føler det er mindre vondt å føde en litt mindre baby :))) OGSÅ har jeg såååå lyst og være med på 17 mai- feiring med ett lite nurk i vognen som alle vil se :)))

Kanskje du synes jeg er ego og gal, hehe, men det er no sånn jeg tenker ;)))

Håper no å høre fra deg igjen Pysekatten min :)))))))))))))))) Kanskje jeg er litt mer innom her enn du nå, hehe. Jeg er en data-slave :////////

Tenker ofte at jeg skulle ha gjor noe annet, men det er så koselig å sitte her å "snakke" med andre :))))))

Stooor og god klem til deg så lenge og ha en flott helg sammen med mannen din :)))

Annonse

Hei igjen vennen min:-)))))

Jeg måtte le litt av siste meldinga di nå. Så utrolig søt du er. Ikke ego eller gal i det hele tatt. Jeg er også så utålmodig etter å få treffe den lille jenta vår, men jeg tror jeg kommer til å gå minst en uke på overtid å få en stor jente. Ho kan gjerne komme to uker før her også, men det tror jeg ikke skjer. He he. Blir nok hjemme i sofaen og ser 17 mai tog på tv.

Så godt å høre at magen din er i orden. Håper det fortsetter sånn. Kan godt skjønne du ikke turte å spørre om kjønn. Skal liksom ikke være det en tenker på når en er bekymret og tror noe er galt. Men tror det er normalt likevel jeg.

Her kjennes det også ut som babyen spreller mellom bena mine. Ganske ubehagelig til tider. Skulle tro det var en stor fisk jeg bar på av og til. Noen ganger er ho også så aktiv at jeg blir ordentlig kvalm. Da lurer jeg på hva ho sparker i. Kan bli litt sliten av det selv om det er så godt å kjenne. Ho er så veldig aktiv i helgene og stille og rolig hele uka. Litt vittig. Kjenner ho blir sterkere for hver uke nå. Noen ganger sparker ho så hardt at jeg støkker skikkelig til. He he.

Kjenner til den julefølelsen ja. Er det samme her. Har begynt å handle inn alt smått og har lyst å ut og handle hver dag. Sitter på internett og kikker masse for å se om jeg kan finne noe kanskje ikke alle andre har. Tror mannen synes det blir litt mye av og til. Kan jo være på nett i flere timer. Er mye inne på bim her også, men jeg leser for det meste. Og ser etter deg. Har vært litt opptatt i det siste, men nå roer det seg litt.

Har begynt å tenke litt på fødsel nå ja. Gruer meg ikke, men merker jeg blir litt spent. Vi vet jo ikke helt hva vi går til. Det har hele tiden vært så lenge til, men nå går tida så vanvittig fort synes jeg. Begynner å tenke at vi ikke blir ferdige med alt før ho kommer. He he. Vi får håpe og krysse fingrene for at vi kan feire 17 mai med våre søte små i år. Det hadde vært veldig koselig, men ho i magen er så bedagelig at jeg tror ikke ho kommer til å haste ut. He he.

Tenk at det bare er en uke til Bergenturen deres. Blir så gøy å høre om UL og turen deres. De har visst fått 3D her jeg bor også nå, men vi står bare over og gleder oss til å se ho når ho kommer ut. Jeg har jo hatt 4 UL til sammen nå og tror det får holde. Men det er meg da;-)))

Nå må dere kose dere masse i helgen og pleie hverandre godt på valentinesdagen. Vi snakkes snart igjen. Stooor god klem fra Pysekatten din:-))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...