Anonym bruker Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 før jeg ble gravid kjøpte jeg meg 30 days.. noen som har hørt om det? det er slanke piller, eller det er vell helst urter som er ufarlige. men jg har ikke turt og ta de. jeg vet ikke om det er bra for barnet, vet dere noe om det? tingen er jo at d skal ta bort magefett. men det vill vell ikke være så lurt om du er gravid vell? ungen er jo kanskje ikke laget av fett men kan det være farlig? er det noen som har noe råd? og en mening. jeg har ikke tatt noen og tar ikke noe før jeg er 100 prosent siker på at det ikke skader barnet. men lurer på om noen av dere tar 30 days som får kjøpt på helsekost
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 Hei, jeg synes du skal spare de til lille nurket har kommet jeg!) Ikke bekymre deg for mye nå som du er gravid og skal kose deg med det. Lykke til samme hva du velger!) Håper du får et kjempe fint svangerskap!
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2009 #4 Skrevet 5. februar 2009 Enig i det første svaret du fikk. Glem sånne tabletter til etter fødsel og amming, særlig siden man ikke veit om det kan skade den lille i magen og evt. gå over i melka. For øvrig har jeg prøvd 30 Days tidligere, og var kjempefornøyd. Gikk aldri på vekta, men kunne tydelig merke det på klærne etter en mnd. Om man vil være påpasselig med å ikke gå opp for mye i svangerskapet, trur jeg man kommer langt med et fornuftig kosthold, kose seg i helgene og jevnlig mosjon. Jeg er 16+2 og har hittil ikke gått opp noe, men faktisk gått ned 5 kg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå