Gå til innhold

Begynner på jobb...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når prinsen er 6mnd skal jeg tilbake til jobb.

Det er ikke et alternativ at far kommer i lunsjen med ungen, vi har bare en bil, og det er for langt for de å kjøre 3 t/r hver dag. Bør jeg prøve å pumpe litt midt på dagen, iallefall i starten (må vel gjøre det på do). Alternativt å pumpe litt i helga/kvelden slik at de har litt ekstra mm til flaske/grøt. -Har nettopp fått ny pumpe (4variant jeg forsøker), og endelig fungerer det å pumpe! Men desverre er ikke fryser'n akkuratt full av melk.

Har 2 timer ammefri så det blir jo korte dager.

Hvordan bør jeg gjøre det?

-Det er forresten ikke noe fare for mini, han spiser "alt", tar både flaske med mme, og begynner etterhvert å forstå konseptet med grøt, så mett blir han. Men ønsker jo at han skal få minst mulig mme...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pleide å pumpe ei flaske på do på jobben, men mest for å lette på sprenget og å holde produksjonen i gang. Veit ikke om det var nødvendig, men. Pjokken fikk ei flaske mm på dagtid og ellers spiste han brød, grøt og middagsmat. Det gikk kjempefint, mye unødig bekymring på forhånd:)

Skrevet

Jeg begynte å jobbe når mini var 7mnd (8,5mnd nå). Ammer 05:30 før jeg står opp. Pumper på jobb (i damegarderoben) enten en eller to ganger om dagen slik at det blir ca 150ml til sammen. Det får han på flaske dagen etter. Ammer når jeg kommer hjem ca kl 15:00, ammer igjen ca 19:00 og igjen ca 22:30. Ellers på dagen spiser gutten brød, grøt, frukt og middag. Fungerer kjempefint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...