sniljente2 Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 Jeg lurer på om pergo har vært bra,har dere blitt gravide etter kur eller flere kurer.jeg har brukt pergo flere ganger men ikke blitt gravid av at jeg har brukt dem.men jeg hadde pause en mnd og da satt den,ikke så lenge da jeg mistet marken min.er abort en risiko pga pergotime.HÅPER noen vil dele sine meninger-,
Gjest Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 hei lille fia.... Jeg ble gravid med første dobble pergokur, men det endte i en ma, men tror ikke pergotime har noen negativ virkning(større risiko for abort) for da tror jeg ikke gyn ville gitt oss det for å bli gravide og dessuten har jeg hørt om de som abortert ofte(mer enn 2 ganger) får pergotime for å klare å "holde" på det for pergotime er jo hormoner og det trengs masse hormoner når man er gravid. Jeg gikk også på andre epillepsi medesiner, så jeg kan ikke svare om det kan ha vert pergotime som gjorde at jeg fikk en ma, men tror ikke pergotime har den virkningen. Det er også veldig vanlig å abortere første gangen. Masse lykke til=)
sniljente2 Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2009 tusen takk for svar.har lest litt om PCOS sin side og de virker det som om det er metformidi bruker,det mange som har blitt gravide etter bruk av det til tross for at di ikke har deabetes.jeg har diabetes mild gran,så jeg har ikke begynt å bruke dem nå.jeg var hos gyn på mandag siden jeg aborterte i uke 14 og hun sa at jeg kunne bruke pergo selv om jeg ikke har blødning.så da går jeg på dobbel pergo og metformin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå