Anonym bruker Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 I sammråd med legen har jeg beynt og trappe ned dosen på Cipralex. Nå er jeg nede i 5 mg om dagen. Kjenner no at angsten smyger seg innpå meg... Jeg går fast 1 gang i uka til terapi, skal heldigvis i dag. Denne angsten pådro jeg meg rett etter fødselen(fødselsdepresjon) Har en gutt på 12 mnd. Har et sterkt ønske om å kunne bli medisinfri, pga bivirkninger ( vektøkning)
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 Hei på deg. Jeg går selv på Fluoxetin og Risperdal, og tar 40 mg. Fluoxetin daglig. La på meg 40 kilo i graviditeten, og bare 15 av dem har blitt borte fordi jeg går på medisiner :-( Vet akkurat hvordan du har det. Den angsten er helt jævlig. Jeg fikk mitt første panikkangstanfall tidlig i graviditeten, og har vært plaget med sterk angst siden den gang. Men du vet kanskje at når man trapper ned (og opp for den sakens skyld) på disse medisinene, så er det en vanlig bivirkning å få angst? Det er det på mine også, og jeg gruer meg til å slutte med dem en dag... Det eneste jeg kan si hvis det er noen trøst, det er at angsten er forbigående og kommer til å gi seg etter hvert som kroppen din er vant til den nye mengden av stoffet i medisinene. Masse lykke til! Klem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå