Anonym bruker Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 Er så i tvil om jeg skal gå for den eller hardbag til å legge inn i sportsvognen. Gi meg +/- med baggen!
kidos! Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 Jeg hadde Fashionbagen på Prestige understell til min lille jente født i februar 2008. Jeg kan ikke si noe annet enn at jeg var strålende fornøyd. Var på forhånd litt skeptisk til hvordan den skulle fungere som bærebag. Om balansepunktet ble rart med babis oppi. Det var den ikke. Kjempe grei og stødig å bære med seg. Den er jo også veldig stili å se på synes nå jeg. Synes ikke den var spessielt liten, vet ikke målene helt,men min lile jente lå i den til hun var 7mnd. Hun er helt gjennomsnittlig. Det var jo sommer/ da hun var på det største da. Av negative ting kan jeg nevne den lille fliken på det trekket som man setter utenpå/oppå posen. Den delen som går opp mot babis sitt ansikt kunne vært høyere, for vind/sol. Kunne også vært en slags ekstra skjerm eller noe på kalesjen. Opplevde ikke dette som noe stort problem. Hadde/har Ôdenwalder lammy XL posen. Passet fint i bagen. Varm og god. Vi bodde/bor i Nord-Norge og det var -18-20 de første mnd og vi var ute hver dag. Det finnes ikke noe regntrekk som passer perfekt til bagen, så det blir litt baggy. Mener at quinny har kommet med et til dreamybaggen i det siste, så kanskje det passer. Alt i alt superfornøyd. Og ikke minst ser den veldig fresh ut: Stoppet forsetn en dama som hadde fashionbagen da jeg fortsatt var gravid. Hun sa at hun var superfornøyd med den. Hadde hatt varioplus varianten før men byttet den ut etter noen uker fordi den var alt for tung.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2009 #3 Skrevet 5. februar 2009 Tusen takk for fyldig svar. Har selv Prestige så passet jo bra på beskrivelse. Jeg er nokså nøye på alt dette med vogn og har også sett for meg at vindbeskyttelsen kunne vært bedre. Har også lurt på om Fashion baggen så 'pussig' ut på 4-hjulingen, eller at baggen så liten ut ift understellet, men det er vel måte på hva jeg skal henge meg opp i. Bruker du det regntrekket som er til sportsvognen da? Jeg har både det blanke som følger med og det orginale sorte. Forøvrig kun sistnevnte som blir brukt.
kidos! Skrevet 6. februar 2009 #4 Skrevet 6. februar 2009 Om den er liten på understellet kommer nok litt an på øyet som ser. Man er jo vant til å se store 4hjuligner og små 3 hjulinger. Jeg synes den var ganske tøff. Da vi bodde i Finnmark var det faktisk en som spurte om det var en dukkevogn!!! I Oslo ble jeg stoppet et par ganger og spurt hvilken vogn det var, og etter vi flyttet til Tromsø tok det helt av. Flere om dagen som lurte på hvilken vogn det var. Den eneste stilige 4-hjulingen spør du meg. Hvis man vil ha 4stk vanlige hjul. Synes det var ganske trist å bytte over til sportsdelen, da var det jo bare en vanlig vogn... Jeg har stort sett brukt svarte nylontrekk, da det for det meste har fungert som stormtrekk i snøvær. Da er det gjennomsiktige plastrekket helt umulig å ha med å gjøre. Det som er fint når du har Prestige understellet er at du kan snu vogna så det med sol og vind ikke er så prekert. Har det vært mye vær har vi hatt sånn nylontrekk og da er det lunt. Som du kanskje sjønner fra første innlegg triller vi i all slags vær og tempratur, og da mener jeg virkeli all slags.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå