Lotta med novembergutt Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 Jeg skal kjøpe ny vogn til mini på 3 mnd, og tenkte gå for en mistral. Men skal jeg velge hardbag eller softbag? Hvilken er størst? Hva er fordelene med den ene typen vs. den andre? Og er det noen som vet prisen på vognen i Sverige?
mamma til fire små Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 jeg har teutonia mistral. er veldig fornøyd med den. kommer til å bruke den for tredje gang hvis den holder:) men regner med det da, for bruker mest søskenvogn, og kommer til å fortsette med det til 2 og 3 mann også... vi har en lettbag oppi vogna. vår vogn er svart og grå, så kjøpte bare en lettbag fra carena som jeg kunne bruke både i teutonia-vogna og søsken vogna. den er lett å bære ungen i (vi bor i 4 etg uten heis.) valget kommer vel an på behovet. og smak og behag.
gerd Skrevet 7. februar 2009 #3 Skrevet 7. februar 2009 Jeg har mistral og er veldig fornøyd med den. Jeg hadde faktisk droppet bag jeg. Jeg bruker den ikke til min på fire mnd - jeg kunne godt gjort det, men det blir liksom ikke til det. Storesøster låner vogna innimellom til soving i helgene og da tar jeg ut bagen og lager istand dunpose med seler gjennom til henne. Når baby da skal ha vogna senere legger bare et lite skinn oppi posen og ett teppe oppå baby så har han det som plommen i egget inni dunposen. Gidder ikke drive med seler gjennom posen hver gang vogna skal bytte barn... Trenger ikke bag - blir bare trangere enn nødvendig. Men vogna er super altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå