Gå til innhold

Helt "utpsyka" i dag....

Har fire go`inger

Anbefalte innlegg

Fikk svaret på hcg prøvene i dag (etter SA 24. desember). Trodde kanskje jeg var gravid igjen, da det er hele 6 uker siden SA og positive gravidtetstester....Men det viser seg at hcg n fortsatt synker, men enda ikke ut av kroppen etter SA. Jeg kjenner jeg er helt "utpsyka"...skjønner ikke hvordan jeg skal klare å få gjort noe på jobb i dag. Hjertesukk fra en som er deperat etter å bli gravid igjen....

Fortsetter under...

Huff den ventetiden: vente på HCG skal synke, vente på mens...... Kan ikke annet en å si at jeg kjenner meg veldig igjen, bortsett fra at jeg har fått mensen igjen da - akkurat en måned etter utskrapning. Brukte dere lang tid på å bli gravid sist? Ofte blir man raskt gravid etter SA når systemet er i gang igjen, forstår veldig godt at du er utålmodig!

God klem

Fikk faktisk mensen i dag (6 uker og 1 dag etter SA). Overlykkelig over at systemet funker iallefall, men fortsatt hcg igjen,

Vi har ikke brukt langt tid på å bli gravide.

1.datter - 2pp

2.datter - 1pp

3.(SA) - 2.pp

Som du ser har jeg jo egentlig vært ganske så heldig, både med at jeg har blitt rask gravid, og at jeg har to skjønne døtre. Men det er bare det at man blir så "sinnsykt" opphengt etter at man først har bestemt seg for ny graviditet....

Håper du blir gravid raskt igjen:)

God helg.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...