Anonym bruker Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 hei noen som veit om det finnes et type kalesje til søskensetet som man kan kjøpe som ekstra utstyr? søstra mi har denne, og vurderer å kjøpe den selv, men siden der ikkje er kalesje så synest eg at barnet som sitter i søskendelen blir så kald, p.g.a at der ikkje er noe som stopper vinden... det blir skikkelig kaldt i ansiktet og sånt, veit at man kanskje da skal bruke regntrekket, men er ikke alltid den største har lyst til å sitte under regntrekket...
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 Nei tror jeg kan si med sikkerhet at det finnes ikke... har selv hatt Vibe`n og hadde det meste av ekstrautstyr. De sitter utsatt både i søskensetet og i hovedsetet synes jeg, hvis man ikke har på regntrekket. Jeg var ikke fornøyd med vognen så den ble solgt etter kort tid..
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2009 #3 Skrevet 5. februar 2009 hmm... synst det er litt rart... jaja... får de om eg finner en annen kanskje... icandy pear for eksempel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå