Gjest Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 Jeg er en jente på 29 år,drevet med tarot i minst 12-13 år.Har vært facinert av tarot i mange mange år. Kan godt ta et tarot legg hvis noen ønsker.Har lagt kort her før,og fått masse positve tilbakemeldinger.Jeg sender da svar på mail,slik at dere får "privat liv".. 3-4 sider med alle opplysinger jeg får opp ,dere kan gjerne stille spørsmål hvis dere lurer på noe,jeg har fått opp.(kan også sende pr brev hvis dere ønsker det,det tar som regel litt lenger tid. Så lurer dere på om dere er gravide,om dere får ny jobb,flytting,kjærlighets liv osv er det bare å sende meg en mail. Fødsel dato din og evt din partners ... Send meg en mld på [email protected] Ha en fin kveld alle sammen..
Gjest Skrevet 4. februar 2009 #2 Skrevet 4. februar 2009 Uff,kom det opp 2 ganger..Beklager folkens,,,,Går det kanskje ann å slette den ene??
Lykkelina Skrevet 5. februar 2009 #3 Skrevet 5. februar 2009 Hei. jeg vil gjerne bli spådd av deg. Vi har strevd lenge med å bli gravide. Kan du se noe graviditet på oss snart? Lurer også på jobb og helse fremover. jeg: 20.02.74 mannen: 03.12.75 Tusen takk
Lykkelina Skrevet 5. februar 2009 #4 Skrevet 5. februar 2009 Ble så glad da jeg så at du ville spå, at jeg ikke så at du spår på mail. Beklager.
Gjest Skrevet 11. februar 2009 #6 Skrevet 11. februar 2009 Det kan jeg godt.. Hva er din fødsel dato??Evt din partners dato., Og spørsmål?? Lettere å få svar av meg på mail,hvis noen vil bli spådd eller lurer på noe,da j sjekker mailen flere ganger daglig,bare et lite tips.. ;) Ha en fin kveld.
Gemini7 Skrevet 19. februar 2009 #7 Skrevet 19. februar 2009 Hvis du skriver flere sider regner jeg med det koster litt.? hvor mye i så fall?
Gjest Skrevet 27. februar 2009 #8 Skrevet 27. februar 2009 Beklager seint svar.. Men nettet mitt har vært nede,endelig kom dem idag å fiksa det.. 200- kr for 3-4 sider..Trekker også engle kort .. Treffsikker,har mange faste kunder..Det er da det er moro å spå,jeg bruker tarot kort og englekort...Bruker ca 1,5 til 2timer pr pers.. Bare å send meg en mail,hvis du ønsker å bli spådd.. Ha en fin dag...
Lykkelig med Maiken Skrevet 2. mars 2009 #9 Skrevet 2. mars 2009 Tru om du har mottatt min mail, ca 2 uke sia eg sendte den:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå