nr 3 :D høygravid <3 Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 Noen forslag? Finner ikke ut at så mye passer....
MirandaC Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 Kjenner ei jente som heter Sofie Johanne. Synes d passer jeg da Sofie Amelie Sofie Isabel Sofie Fredrikke Sofie Nicoline Sofie Madeleine Sofie Angelica Sofie Angelina Skrev bare ned en del navn ;-)
prebs Skrevet 5. februar 2009 #3 Skrevet 5. februar 2009 Sofie passer jo egentlig best som navn nummer to enn til å ha et navn etter seg. Sofie Johanne var fint. Sofie Helene Sofie Kristine
prysseluskan Skrevet 5. februar 2009 #4 Skrevet 5. februar 2009 Sofie Dorthea Sofie Alette Sofie Henrikke Sofie Aurora
nr 3 :D høygravid <3 Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. februar 2009 Niesen min heter Sofie. Å moren hennes sier det samme; Sofie passer utmerket som navn nr 2. Men ikke så godt som navn nr 1. Tenkte jeg skulle hjelpe henne litt på vei. Alle de andre barna hennes har 2 navn, så det blir litt rart med bare ett på denne lille prinsessen. Tusen takk for gode forslag så langt.
Lise´n Skrevet 5. februar 2009 #6 Skrevet 5. februar 2009 Sofie er et riktig pent navn, hva med... Sofie Alvilde Sofie Mathea Sofie Elida Sofie Pernille..?
Lucky me <3 Skrevet 9. februar 2009 #7 Skrevet 9. februar 2009 Sofie Martine Sofie Mari ( med lang iiiiii)
Vannmann35 Skrevet 9. februar 2009 #9 Skrevet 9. februar 2009 Sofie Agnete Sofie Louise Sofie Alise Sofie Amalie Sofie Margrete Sofie Helene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå