Gå til innhold

Hvordan vasker dere flasker..... 8-9 mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg koker flaskene i 4 min..... Holder dette? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vasker de i oppvasmaskinen.

Hvis ikke vi har tilgang på oppvaskmaskin vasker jeg de i varmt vann og skyller de. Har ikke kokt siden poden var 6 mnd. I følge helsesøster er dette ok..

Skrevet

Jenta mi er 7 mnd da....

Vi har 5 flasker og de vaskes i oppvaskmaskina før vi legger oss. Om morgenen skyller vi dem godt i kaldt vann fra springen.

Går kjempebra det :-)

Skrevet

Vasker i oppvaskmaskin og skyller i varmt vann etterpå:)

Sluttet å koke når hun var 5,5 mnd. Hun får jo mat fra ukokte skåler og skjeer...Koker vannet da:)

Skrevet

Det er vel for å kvitte seg med melkebakteriene man skal koke flaskene...og da trenger man jo ikke koke skåler og skjeer :)

Jeg koker de ennå men hvis vi skal sette på en oppvaskmaskin så setter jeg de inn der. Noen ganger tar jeg også og vasker den for hånd hvis jeg skal bruke den rett etterpå :) Det har bare blitt en vane og koke dem...smokken på flaksa koker jeg ennå uansett.

Skrevet

Jeg vasker de kun for hånd. Skyller med kaldt vann først og vasker de i varmt vann med zalo. Gjort siden han var 5 mnd, men bruker ikke så ofte flaske lenger nå. to ganger om dagen.

Skrevet

Trenger ikke å koke flaskene etter 3 mnd. Snuppelure er 5 måneder og jeg koker fortsatt (tvangshandling;), men jeg har tenkt å kun vaske i oppvaskemaskin og skylle i varmtvann.

Skrevet

OK, takk for svar jenter. :-)

godt å se at det er flere enn meg som har en anelse tvangshandling når det kommer til koking..... hihi Får se hvor lenge jeg gidder, men koker de litt til jeg da....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...