Lille My 17.05.08 Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 Jeg koker flaskene i 4 min..... Holder dette? :-)
hallais Skrevet 4. februar 2009 #2 Skrevet 4. februar 2009 Vasker de i oppvasmaskinen. Hvis ikke vi har tilgang på oppvaskmaskin vasker jeg de i varmt vann og skyller de. Har ikke kokt siden poden var 6 mnd. I følge helsesøster er dette ok..
Gjest Skrevet 4. februar 2009 #3 Skrevet 4. februar 2009 Jenta mi er 7 mnd da.... Vi har 5 flasker og de vaskes i oppvaskmaskina før vi legger oss. Om morgenen skyller vi dem godt i kaldt vann fra springen. Går kjempebra det :-)
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 4. februar 2009 #4 Skrevet 4. februar 2009 Vasker i oppvaskmaskin og skyller i varmt vann etterpå Sluttet å koke når hun var 5,5 mnd. Hun får jo mat fra ukokte skåler og skjeer...Koker vannet da:)
fiskelisken Skrevet 5. februar 2009 #5 Skrevet 5. februar 2009 Det er vel for å kvitte seg med melkebakteriene man skal koke flaskene...og da trenger man jo ikke koke skåler og skjeer Jeg koker de ennå men hvis vi skal sette på en oppvaskmaskin så setter jeg de inn der. Noen ganger tar jeg også og vasker den for hånd hvis jeg skal bruke den rett etterpå Det har bare blitt en vane og koke dem...smokken på flaksa koker jeg ennå uansett.
rampete robin Skrevet 5. februar 2009 #6 Skrevet 5. februar 2009 Jeg vasker de kun for hånd. Skyller med kaldt vann først og vasker de i varmt vann med zalo. Gjort siden han var 5 mnd, men bruker ikke så ofte flaske lenger nå. to ganger om dagen.
Frøken Freken Skrevet 5. februar 2009 #7 Skrevet 5. februar 2009 Trenger ikke å koke flaskene etter 3 mnd. Snuppelure er 5 måneder og jeg koker fortsatt (tvangshandling;), men jeg har tenkt å kun vaske i oppvaskemaskin og skylle i varmtvann.
Lille My 17.05.08 Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 5. februar 2009 OK, takk for svar jenter. :-) godt å se at det er flere enn meg som har en anelse tvangshandling når det kommer til koking..... hihi Får se hvor lenge jeg gidder, men koker de litt til jeg da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå