Gå til innhold

Var i butikken i dag, glemte og betale for bleier og andre varer som jeg hadde lagt under vogna

Anbefalte innlegg

Skrevet

går jeg tilbake og betaler for det i morgen, eller lar jeg det bare være? Det er snakk om 3 pk bleier, melk, biff, pålegg, og noen andre dagligvarer, vil tro det kostet ca 500 kroner. Trenger råd om hva jeg bør gjøre!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ville ha gjort det. i tillfelle noen så deg men ikke sa noe til deg!

drit flaut å komme dit senere å bli konfronter med det!

Skrevet

Selvfølgelig går du tilbake! Du tar på deg ditt peneste smil, og beklager at du var et stort susehode i går, og at nå vil du gjerne gjøre opp for deg. ta med varene eller merkelappene.

Eller har du tenkt å gjøre deg til kjeltring for så lite?

Skrevet

Vel, hvis du eier et snev av normal folkeskikk og en passe velutbygd samvittighet, så går du tilbake.

Tviler på at det har så mye å si for butikken, men dumt å gjøre seg til tyv for så lite!

Men kjenner at jeg lurer litt på hva du faktisk betalte, når det virker som om hele handlevogna lå i understellet...?

Skrevet

Jeg hadde mer enn nok og passe på handlekurven og poden som satt i vogna da kurven allerede var overfyllt! Men da går jeg tilbake i morgen og betaler for varene!

Skrevet

jeg hadde aldri gidda og gå tilbake...Helt ærlig så hadde jeg gitt Faen!!!!

Ingen som noen sinne oppdager det heller...Gjør heller noe gøy for de 500 kr og kos deg med biffen;)

Skrevet

Ja, det er nok det lureste :-)!

Skrevet

Gå tilbake og betal for det. Så slipper du å gå og bekymre deg og ha dårlig samvittighet. Jobber selv i butikk, og kan fortelle deg at det er mange butikker som er skeptiske til at folk handler med barnevognen som handlevogn nettopp fordi folk glemmer å betale. Så ikke bygg opp om den bekymringen, ellers blir det før eller siden totalforbud mot å handle med barnevogn uten bruk av handlenett e.l.

Og kan fortelle deg at de butikkansatte vil bli skikkelig glade om du kommer tilbake og betaler for deg. Og nei de kommer ikke til å anmelde e.l. når du kommer tilbake med varene.

Skrevet

Hm...syns nå det høres litt utrolig ut å ikke se 3pakker bleier osv under vogna, men det kan vel gå an!

Gå tilbake å betal du, slipper du å sette biffen i vrangstrupen!

Skrevet

Jeg gikk fra en resturant uten å betale en gang. Det var jeg å ei venninne. Jeg skulle ut å ta meg en røyk før vi betalte så vi kledde på oss å gikk ut. Når vi hadde stått der litt fant vi ut at det var jo ikke vits å stå der å ta den røyken når vi kunne gjøre det på vei hjem, så vi gikk.

Når vi nesten var kommet hjem kom vi på at vi hadde glemt å betale, så vi spang tilbake. Kom inn der å var så flau, sa til dem at vi skulle bare ut å ta en røyk før vi betalte å glemte hele greia. De sa de hadde sett det,å trodde å at vi skulle komme inn å betale etter røyken, men ikke noe mer enn det.

Så de hadde sett at vi hadde gått, men kom ikke etter oss for å minne oss på det. Tenk så flaut om vi ikke hadde gått tilbake for å betale? Hadde aldri turt å dra tilbake dit for å spise!

Skrevet

Et lite argument mot å gå tilbake igjen;

De kan fort tro at det ikke er første gangen du har gjort slikt.........

Så jeg hadde nok ikke gått tilbake igjen.

Men, jeg hadde sannelig dobbeltsjekka vogna neste gang jeg var der.

Skrevet

Jeg kan ikke forstå hvordan du ikke oppdaget det, så tviler litt på historien. Greit nok at du ikke oppdaget det da du stod i kassen om du var stesset. Men hvor gjorde du av varene fra kurven etter du hadde betalt for dem da? Men pleier vel å legge dem under vognen om man har plass?

Skrevet

Det HI skriver, har skjedd meg flere ganger, så jeg tror henne!

Og det har ikke blitt oppdaget før vi har kommet hjem eller til bilen, da de betalte varene enten blir bært av mannen min eller havner i handlevogna.

For ofte når vi handler, så deler vi oss i butikken for å bli fortere ferdig.

Og glemme det i kassa! :(

Skrevet

Ja, oppdage dem i bilen er helt forståelig. Også når man kommer hjem om mannen har båret de handlevarene som er betalt. Men om man er alene så må man jo putte de handlevarene man har betalt et sted og det er vel i de aller fleste tilfeller under vognen....

Skrevet

Jeg stima ut av en butikk med en stelleveske over skuldra jeg:) Hadde vært og sett på vogn, og måtte få vekk den stelleveska så jeg fikk sett vogna skikkelig. Den var jo lett og jeg hadde jo alltids ei veske hengende over skuldra, så jeg glemte det helt ut. Helt til vi var laaangt utenfor butikken, da oppdaga jeg det. Det var småpinlig å gå tilbake og si hva jeg hadde gjort:s Men hadde ikke hatt samvittighet til å bare tatt den nei.

Skrevet

Denne kjøper jeg ikke, alt for mye varer til å ikke se det! Nasking heter det!! GÅ TILBAKE OG GJØR OPP FOR DEG!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...