Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når begynner de små å interessere seg for tv? Lillehjertet har ettårsdag i dag og er opptatt av tv men ikke på en sånn måte at han kunne funnet på å sitte i ro og se på. Når begynner de å følge med på barne tv? Vi gleder oss sånn til å sitte sammen med han og se....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta vår har ikke brydd seg så mye om tv, bare danset litt til introsangene i 2sekunder, så gått videre.

Nå er hun 18mnd, og begynner å interessere seg litt mer, men det er fortsatt sangene som er mest ineressange, hvis hun oppdager noe hun kjenner igjen stopper hun og sier navnet f.eks bil, vovva osv, men finner fort på andre ting.

Jeg er på en måte glad hun ikke bryr seg så mye om tv enda, kommer nok fort den tid der jeg må begrense tv tiden med litt kamp :)

På en annen side hadde det vært nydelig om hun bare kunne sitte stille i 20min å sett på tv etter bhg og jobb, slik at vi fikk roa oss litt ned på ettermiddagen, det går i hundre og mamma og pappa må være med på leken :)

Skrevet

Vi begynte med å sette på barnetv nå rett etter jul. Da var min ca. 16mnd gammel. Var ikke så interessert i tv'en. Men noen dager nå, kan han sitte helt i ro å se hele drømmehagen. Kommer helt ann på hvor sliten han er etter barnehagedagen.

Skrevet

Tulla som akkurat har blitt 12 mndr elsker å se på Drømmehagen, og det har hun fått sett innimellom fra hun var omtrent 10 mndr kan jeg tenke meg (eller før). Hun kan sitte helt rolig og fascinert å se på det, men det varierer jo da, noen ganger er det f.eks mye mer spennende å rive ned alle dvd'ene :-)

Skrevet

Sønnen min er 17 mnd og elsker å se drømmehagen, barne tv for de minste kl 17.30 - 18.00 på nrk super =) Da sitter han helt stille i sofaen og følger godt med. Det blir den halvtimen han ser på tv hver dag =)

Skrevet

Eldstemann var ikke interessert før han var 2,5 år. Yngstemann er fortsatt ikke interessert, 17 mnd gammel.

Skrevet

Gullet vårt er 20 mnd, og har helt nylig begynt å følge med på barne-TV.

Bare snakk om få uker siden :) Nå digger han Drømmehagen og kan følge med på nesten en helt episode (han må gå litt fram og tilbake mens han ser på også, da :) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...