gravid1709 Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 Virkelig så løp og kjøp...koseklutt med et sånn hode på eller gasklutt,bare det er myk.Min sønn på 5mnd har hatt det vanskelig til å sove inn siden han var et par uker,kamp hver gang.Snur hodet til en side lokker øya og da tenket mamma,nå sover han men neida gråting og ingenting hjelper seng ,vogn,fang.Men prøvde med koseklutten og han han sovet mye mye bedre,han drar kluten selv over ansikten,ser at han virkelig leter etter den når jeg legger han.Prøv dere!!!
Gjest Skrevet 4. februar 2009 #2 Skrevet 4. februar 2009 Vi har hatt sånn siden lillegutt var bitteliten og han har aldri hatt insovningsproblemer... Men det behøver jo ikke være pga den da. :-) Men den er verdens beste sovemiddel.
Frøken Freken Skrevet 4. februar 2009 #4 Skrevet 4. februar 2009 Er det bare jeg som har baby som IKKE vil ha koseklut? Hun fikk en deilig myk en med kanin midt oppå da hun ble født, men hun blir sint hvis jeg legger den inntil henne. Bamse i senga funker heller ikke, dem spiser hun på til de er helt kliss klass. Flaks for meg da at hun sovner fint uten klut eller bamse. Hun er forøvrig den eneste babyen jeg vet om som ikke vil bli bært i sjal. Kjerringa mot strømmen. Gleder meg til puberteten.
Nattinatta Skrevet 4. februar 2009 #5 Skrevet 4. februar 2009 jupp, det funker! her går det i gassklut. Må ha det for å tulle med litt før han sovner. og ofte så drar han den over hodet. den er tynn, og det er ikke farlig!
Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 4. februar 2009 #6 Skrevet 4. februar 2009 Knegg Ja, dere får nok litt å henge fingra i da ja Frøken Freken Mi vil heller ikke ha koseklut oppi ansiktet. Blir illsint når den har ligget over ansiktet i et par minutter. MEN hun liker å ha noe å fikle med når hun skal sove. Vi har nemlig slitt litt med at hun veiver til med armene så hun vekker seg selv gang på gang. Så hun får gjerne en sånn koseklut eller en gulpeklut i hendene om hun er litt urolig. Så må jeg inn og passe på at hun ikke har dratt den over hodet, for da våkner hun bare og er sinnasinnasinna ;P Spiser forøvrig greit på kosekluten hun her også, men prøver å passe på å stappe inn smokken til den sitter før vi "går fra" henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå