Gå til innhold

hvor mye mme-9 mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

her får han 150 ml +grøt på morran,150 på formidag og 200 ml til kvelds.er ikke så veldig glad i vann,men får i ham litt.Hvor mye drikker deres på samme alder?jeg lurer på og kutte ut den midt på dagen og heller gi vann,han får brødskive og frukt så da trenger han vell ikke melka atterpå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min gutt har kun drukket en til to flasker i døgnet siden han var rundt 7-8 mnd. Har nektet å drikke på dagen. Så kun vann på dagen, en flaske mme på natten, noen ganger to (tidlig morgen) Det er jo mme i grøten de spiser, så de får i seg mye gjennom grøten også. Jeg har ikke stresset med det. Er ikke så flink å drikke vann han heller, men tilbyr han så ofte jeg kan. Var lite jeg kunne gjøre uansett da siden han nektet.... Men han er hvertfall blid og fornøyd og alt er som det skal :-)

Skrevet

Min på snart 9 mnd får ca 200 om morgenen, ca 50 midt på dagen og ca 100 om kvelden. Han spiser to grøtmåltider, middag og brødskive i løpet av dagen da...Har til og med fått "velsignelse" av helsesøster.

Det er jo melkepulver i grøten også så de får i seg mere : )

Skrevet

Jenta vår på 9 mnd drikker ei flaske (200 ml) når hun skal legge seg til første duppen, da gjerne et par timer etter frokost.

Å så drikker hun en flaske (200 ml) før hun legger seg for natten,ca halv 8tiden.

Ellers spiser hun brød til frokost og kvelds, å middag sammen med oss (spiser det samme som oss), å frukt eller et rundstykke eller lignende mellom frokost og lunsj.

Hun sover 2 timer på formiddagen og 1 - 1,5 time etter middag.

Sover fra ca 8 til 8 om natten.

Hmm,svarte visst på mer enn du spurte om her,men slik ser iallefall dagen ut =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...