daydreamer Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 Småtten her i huset rundet 9 mnd i dag og vi vurderer om vi snart skal legge han på eget rom.... Merker at han blir litt urolig når vi legger oss og at han er mer var på våre lyder osv.,, og lett våkner. Så det kan jo kanskje være på tide og prøve det ut, men samtidig gruer jeg meg veldig til dette også kjenner jeg... han har nemlig rom i 1 etg og vi sover i 2 etg... så dermed ikke like lettvint på natten og sjekke han, putte inn sutt osv....han har også for vane med å dra dyna godt over hodet og ruller seg langt ned i senga, og det stresser meg også litt.... Hva er deres erfaringer med å legge de på eget rom og når begynte dere med det??
gravid1709 Skrevet 4. februar 2009 #2 Skrevet 4. februar 2009 Han var 3mnd,han sov som en stein,jeg derimot sov dårlig 3 netter,var bekymret for akkurat det samme,men kjøpte en sovepose enn sånn som han kan ha armer ut av.Kjempe bra!! Tja sutten vil jo altid være en problem da..
daydreamer Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2009 he he... ja alt er jo en overgang! Men det skal sies, at alt jeg har bekymret meg for har vist seg å gå kjempebra, så bare han blir kvitt forkjølelsen skal vi putte han ned på rommet sitt :-) Har jo selvsagt babycall. Noen tips om hvor jeg finner sånne poser da?? Da dropper man dynen el?
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 4. februar 2009 #4 Skrevet 4. februar 2009 Vi la eldste på eget rom når hun var syv mndr og det gikk kjempefint! De første kveldene var hun litt urolig, men etter det gikk det strålende =o) Minsta her vi ikke flyttet enda, hun er nå straks syv mndr. Er vel ikke så lenge til hun skal på eget rom, hun også
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 4. februar 2009 #5 Skrevet 4. februar 2009 Hei:) Vi la jenta vår inn på eget rom når ho var 5,5 mnd. Da sov ho natta rundt, så jeg ville flytte ho mens ting var på topp... Var også veldig engstelig og bekymret! Men det har gått så bra ! Nå har ho rommet tvers over gangen for vårt da, og vi har dørene oppe. Men jeg er glad vi har denne sove posen,, den er m og uten armer kjempesmart! Om vinteren kan jeg ta på armene når det er veldig kaldt. Vi har en sommer dyne over henne nå da.. Den får ho ikke sparket noe sted
69modell Skrevet 4. februar 2009 #6 Skrevet 4. februar 2009 Vi la vår gutt på eget rom da han var 3,5mnd gammel og sov natten igjennom. Helt uproblematisk, har ikke hatt en våkenatt og både han og vi sover mye bedre. Han er nå 6mnd. Har vel bare vært et par ganger vi har mått putta inn smokken på natta. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå