Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så akkurat en prematur baby på sykehuset på tv3, jeg fikk sjokk, kan virkelig ikke huske at babyen min var så liten :)

Helt utrolig hvor fort de vokser, når vi holdt henne i kuvøsa holdt vi henne bare inne i hendene våre, nå sliter vi rundt på en kjempeunge :)

Blir helt rørt når jeg ser premature babyer, selv om jeg har opplevd det liver på nært hold blir jeg fortsatt imponert over hva de kan gjøre med så små babyer!

Måtte bare skrive det ned her jeg sitter med ei lita tåre i øyekroken, og er evig takknemlig over all hjelp vi fikk på sykehuset :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenkte på det samme selv. Samt at jenta mi har samme navn som den babyen. Men jeg kan ikke huske at hun var så liten.

Skrevet

Måtte finne fram film fra tiden på sykehuset;)

Helt utrolig at prinsen min var så liten!

Vi hadde foresten Line fra sykehuset som konakt person, ble kjempe rørt når jeg så henne igjen på tv.

Skrevet

Ja det er helt klart mange følelser som settes igang hos meg når jeg ser så små premature nå, jeg blir glad, stolt og så kommer det ei tåre eller to :)

Og så har jeg sett så mange premature som ligner litt på datteren min, selv om hun er unik :) , men når de ligner så blir det som å gå tilbake i tid og da velter følelsene tilbake.

Etter jeg så på sykehuset i dag måtte jeg inn på rommet til jenta mi å se på henne, og hun var utrolig stor og lang der hun lå :)

Må være morsomt å se kontaktpersonen deres på tv da, tenker minnene strømmer på da!

Må nok fram med sykehusvideoene mine jeg også nå ja :)

HI

Skrevet

Jeg og mannen min ble sittende å se på sykehuset i går, og ingen av oss kunne huske at snuppa var så liten...

Skrevet

ÅÅå, det er så rart å se dette! Vi bodde der også på siste uka med jenta vår da de var der og filmet, hadde akkurat fått henne inn på eget rom da. Kjenner godt igjen alle mødrene og pleierne :)

Men synes de kunne vist de aller minste barna, for disse var jo faktisk litt større (intermediær avdeling), slik at folk kan få sett hvor små de virkelig er mange av de nyfødte!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...