lykkelig mamma til 3:)) Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 Hvordan er natta til deres 5 mnd gammle nurk? hvordan er kveldsrutinene? Jeg har ei som ikke vil legge seg før i 22 tiden og vil ha mat 3-4 ganger om natta får lit grøt og mm før ho legge... litt lei av det!noen tips om hvordan jeg kan kutte ned på mat om natta?
gravid1709 Skrevet 4. februar 2009 #2 Skrevet 4. februar 2009 Uff du ja det høres slitsomt ut.Sønnen min er 5 mnd,jeg bader han ved halv sju tida,ser at han begynner å bli trøtt da.koser oss litt på badet og han får da 200ml mme og sover da,hender ofte at han våkner etter en stund igjen,men har funnet ut at han sover bedre hvis jeg legger en kose klut over ansiktet hans.Jeg vekker han ved 23tida for mat,spiser fra 100-200m;hanvåkner da ved 5-6 tida for mat og sover igjen til ca 9.Min får også grøt og har begynt med grønnsaksmos.Er ikke lett å gi noe tips,men jeg syntes at han forandrer rutiner nesten hver måned,kanskje din skal gjøre det også.har du prøvd med massage før du legger henne?
annesmil Skrevet 4. februar 2009 #3 Skrevet 4. februar 2009 Om hun får mat å grøt før hun legger seg, er hun nok ikke sulten 3-4 ganger på natta. Min var også sånn, men fant ut at det var mer en vane sak en ett reelt matbehov. Begynte med å bare ta han opp og holde han inntil meg uten å gi han mat de første gangene han våknet om natta, for så gi pupp den 3 gangen han våknet, som oftet i 5 tia, han godtok det uten problem, ville bare ha kosen faktisk. Når han da oppdaget at han kun fikk kos, ikke mat sluttet han av seg selv å våkne. Slik gikk jeg ned til en mat stopp per natt : ) Lykke til!!
lykkelig mamma til 3:)) Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. februar 2009 skal prøve det i natt:) Jeg også tviler på ho e sulten så ofte. blir spennende å se om ho gir seg bare med kos:)
...♥... Skrevet 4. februar 2009 #5 Skrevet 4. februar 2009 Jeg legger jenta ca. 19.30 etter å ha gitt henne 125 ml mme. Da sovner hun stort sett med en gang, og våkner når pappaen drar på jobb i 06.00-tiden. Hun får mat og sovner ved siden av meg i sengen før hun våkner i 09.30-tiden for mat igjen, og da står vi samtidig opp:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå