PrøvLykken Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 Vil ha en Gunnhild/Hildegunn, og et jentenavn som passer til. Føler meg ganske tom for forslag...
MirandaC Skrevet 4. februar 2009 #2 Skrevet 4. februar 2009 Uff :/ Ikke kall jenta di for Gunnhild el Hildegunn. De er fæle,sorry!
Ophiophagus Hannah Skrevet 4. februar 2009 #3 Skrevet 4. februar 2009 Gunhild er kjempefint ( penest skrevet slik synes jeg), synes det er et "sterkt" navn. Ikke så glad i Hildegunn. Det er flere navn som passer med Gunhild: Gunhild Andrea Gunhild Marie Gunhild Elise Gunhild Sofie
Gjest Skrevet 4. februar 2009 #4 Skrevet 4. februar 2009 Gunnhild er tøft :-) Gunnhild Oline Gunnhild Marie Gunnhild Helene
anaina Skrevet 4. februar 2009 #5 Skrevet 4. februar 2009 Gunnhild og Hildegunn er flotte navn, gå for det! Men jeg syns de står mest alene, hvis du evt. vil ha et annet fornavn som likevel ikke skal være tiltalenavn er det vel ikke SÅ farlig om det "matcher". Men tenker du som dobbeltnavn, eller søskennavn? Liv Gunhild Gunhild Åse er det eneste jeg syns funker.
Azora Skrevet 5. februar 2009 #6 Skrevet 5. februar 2009 Synes Gunnhild er flott! Hildegunn er ok. Gunnhild Bolette Gunnhild Eidunn Gunnhild Eldebjørg Gunnhild Elida Gunnhild Evina Gunnhild Leidis Gunnhild Oda
ma-85 Skrevet 5. februar 2009 #7 Skrevet 5. februar 2009 Synes Gunnhild er finest. Med to n'er Mange navn som passer sm andrenavn, feks Gunnhild Marie Gunnhild Sofie eller andre "standard-andrenavn" Synes det er et såpass sterkt navn at jeg ikke ville dratt med noen andre navn i samme kategori, da blir det for mye av det gode. Synes det passer bedre med noen litt mer "slappe" navn som andrenavn da. For øvrig synes jeg det står best alene...
Villemo&Pjokken Skrevet 5. februar 2009 #8 Skrevet 5. februar 2009 Gunnhild Marie er kjempefint Har ei venninne som heter det
Overraskelsen Skrevet 5. februar 2009 #9 Skrevet 5. februar 2009 Trenger man et navn i tillegg til disse navna da? Synes de står fint på egen hånd. Og jeg tror ikke du trenger å være redd for at mange kommer til å hete det samme
mamma til fire små Skrevet 5. februar 2009 #10 Skrevet 5. februar 2009 Gunnhild Marie var penest av de forslagene du har fått! syns det klinga veldig bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå