Gå til innhold

Ny sportstrille fra Simo kommer i April!

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt kontakt med Simo pga at jeg etterlyste Simo sportstrille 123, og den er gått ut, men fant den likevel på siden deres..

Simo kommer med sin 2009 katalog i neste uke, og vogna er tilgjengelig fra April. Den heter 124... og ca pris blir 3200 kr m/ regntrekk.

Vet ikke så mye mer om trilla, men håper på at den er mye av det samme som 123 var, for den ville jeg veldig gjerne ha! :)

Fortsetter under...

Jeg har 2009 katalogen....

Der er Simo 124 sportstrille. Men jeg vet ikke helt hva forskjellen er da.

Men ser at den kommer i da samme fargene som duo og kombivognene som kommer.

Turkis, aubergine, mørk rød, brun, marine og sort.

men jeg tipper at det ikke er den store forskjellen ;-)

Ser den nye reisetrillen også kommer i nye farger, de synes jeg ser finere ut enn de som er nå...

den lyserosa er blitt mørk, heter cerice. og den lyseblå er blitt kongeblå og så kommer den i brun og sort da.

Jeg gleder meg til å se de nye fargene i virkeligheten

Noen som vet om den nye 124 trillen er lettere enn den tidligere 123 trillen? 123 trillen veier jo nesten hele 16 kg!!!! Ja du leste rett, det står her: http://www.barnevognguiden.no/simo/simo-sportstrille-123.html

Man kjøper jo en trille fordi man vil ha en mindre og lettere vogn til barnet som har blitt så stort og tungt, ja med mindre den kun skal stå i bhg. til soving da selvsagt!

Du HAR den allerede?? Hmm.. da må hun ha sagt feil til meg da.. =/ Og da skal jeg jammen meg få den i hus! Det passer meg veldig bra at den nye er omentrent den samme som 123, for det var jo den jeg ville ha:)

Annonse

Hvis jeg har forstått rett, så kom vel ikke 123 med lufthjul. Men man kunne vel få det ved et pristillegg.

I 2009 katalogen står det at 124 kommer med lufthjul...

Og så kom de vel ikke i så mange farger som den gjør nå?

Jeg har ikke hatt noen av de... så jeg vet lite om forskjellene...

Det står bl.a: Leveres nå med lufthjul, justerbart håndtak og regndekke.

Håper det var til hjelp...

Og ja du kan bruke soft line til den :)

Takk skal du ha, det hjalp masse:))

Stemmer det, den kom i marine og sort før, uten lufthjul. Du er ikke så dum du;)

Har fått noen til å sende meg katalogen ( bor ikke i byen..), så slipper du å være oppslagsverk! :)

Du som skriver om vekten på sportsvogn, i katalogen jeg har forran meg står det:

Kombi: 21,4 kg m standard understell

duo: 16,8 kg m st. det er gjerne bag delen det?

sport: 18,- kg m st.

sportstrille: 17,3 kg

trille 10,2 kg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...