Rosmari S Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 jeg er på utkikk etter et litt pesielt guttenavn....noen som har noen ideer? Jeg synes Julian er utrolig fint da men.....
Gjest Skrevet 4. februar 2009 #2 Skrevet 4. februar 2009 Syns ikke Julian er så veldig spesielt, jeg da. Matheo er pent.
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 4. februar 2009 #3 Skrevet 4. februar 2009 Spør hvordan type spesielle navn du liker da... i forhold til sjeldenhet? Jeg syns Birk, Borgar, Tarek er tøffe og sjeldne navn... Men er så vanskig å vite hva du mener siden du ikke gir noen eks i hvilken "gate" liksom:) Julian er jo ikke så spesielt da, vet flere som heter det... men flott navn det da=)
MirandaC Skrevet 4. februar 2009 #4 Skrevet 4. februar 2009 Julian er fint d, men minner meg litt for mye om Julius, apen ;-P hehe Fine spesielle guttenavn: Nicholas Maximillian Nathaniel Noah Lucas (absolutt ikke sjeldent, men vakkert) Oliver (samme som over) Michael (ikke fult så sjeldent) Gabriel (?) Nikolai (?) Kevin (?) Dennis (?) Simon (?) Skrev bare opp noen navn jeg liker. Noen av dem er ikke fullt så sjeldne.
meg vel Skrevet 4. februar 2009 #5 Skrevet 4. februar 2009 hmmm, hva med: mingus melvin emrik joppe linus ...
-smiley86- Skrevet 4. februar 2009 #6 Skrevet 4. februar 2009 skjønner ikke.. hva er spesielt med navn som ligger på topp 100?????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå