Gå til innhold

Noen som har litt gode alternativer (mellomting), til disse?

Anbefalte innlegg

Gjest Siklerotte
Skrevet

Jeg har en tendens til å få barn med mennesker som ikke eier navnesmak - så om noen har noen gode forslag til navn som KAN ligne litt på disse navnene under, så hadde det vært supert. For de er faen ikke aktuelle!

ORLANDO

ADONIS

HAUK

ALWIN (kan jeg kanskje vurdere....)

MARIUS

BRAGE

Klassiske og fine navn er det vi setter høyest, selvfølgelig!

LENA

WANJA

EKATERINA

NADIA

CAMILLA

KATALINA

... og de andre russiske horene....

Skjønner ikke hvor det kommer fra - er jo fryktelig trist =p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Adonis..hihihihi. Ja, det var litt av et navn og leve opp til. Ser for meg en muskuløs mann med langt hår som er smurt inn med babyolje. usj.

Anders og Andreas kanskje ligner litt?

Katalina og Ekaterina: Cathrine, Katja, Kine?

Lena: Lene, Line, Lina, Lone...

Marius: Markus, Martin

Orlando: Olav, Oddvar

Wanja: Wenche?

hmm, var vel ingen av disse som ligna eller var noe bedre enn de navna du lista opp.

Hadde typen min foreslått noen av disse navna hadde daua:)

Skrevet

Hva med Alvin, Alvar, Albin, Alfred eller Albert? Liker Magnus bedre enn Marius, men det er jo min smak;) Kunne vurdert Brage, og Lage ligner jo litt... Hva syns du om Lene, Anja, Aina, Annie, Katrine, Lina/e, Ina, Katja, Milla, Vilma, Natalie, Talia, Thale, Karoline/a, Ada, Eirin.? Beste jeg klarer å komme på i alle fall..:)

Skrevet

LIKER:

HAUK

Marius

BRAGE (tøft!=)

DESSVERRE ingen av jentennavnene, hvis jeg måtte velge så hadde det blitt vanja eller lena

Lykke til=)

Skrevet

Og de andre russiske horene? :P haha

Er mannen din russisk=

Adonis ligner jo litt på Andreas. Alwin liker jeg ikke.

Marius er fint. Hva med Magnus el Marcus? Liker best Marius av de, jeg da .. ;p hva med Mathias?

Lena er pent. Hva med Helene/e el Elena?

Wanja liker jeg ikke. Ekaterina er jo ok. hva med Katarina? Katarina synes jeg er nydelig. Katarina/Katharina/Catarina/Catharina. Bestemm selv ! ;-)

Nadia liker jeg ikke. Camilla er pent, men veldig vanlig. Katalina likte jeg ikke. Stemmer for Katarina.

Skrevet

Oioioio, du må jo sjekke ut navnesmaken på første stevnemøte! Eller er det litt offensivt...? Eller har det simpelthen ikke vært noe stevnemøte?

Men "fryktelig trist"? Ja! Eneste er Camilla og Marius som jeg synes er pene og klassiske, men det er jo ikke jeg som skal like dem, så...

Adonis er jo guden for skjønnhet, det er jo en stilig, men pretensiøs betydning.

Men det var alternativer, ja!

HAUK - Due (sorry!), Falk, Ørn

ALWIN - Albert, Albin

MARIUS - Markus, Magnus, Martin

BRAGE - Balder, Bård

LENA - Helena (mitt beste forslag, synes å huske at du liker det, og da blir det jo to navn i "ett", så å si)

WANJA - Anja, Sanna, Lejla, Ronja, Anna

EKATERINA - Katarina, Katrina, Katja

NADIA -Naima, Nora, Ada

CAMILLA - Milla, Mille

KATALINA - Kathinka, Lina, Alina/e

Noe sier meg at du ikke hopper i taket over disse forslagene (det gjør ikke jeg heller, så jeg bebreider deg ikke).

Skrevet

Lucia

Alvin, Marcos

Helena, Vanja, Camilla

Skrevet

Haha, Due var genialt forslag :-) Jeg kjenner en Svale og en Lerke, jeg da :-) Tvillinger, faktisk!

Skrevet

Oleander

Ollie

Marinius/Martinius

Birk

Edward

Waldemar

Willy

Dennis

Helena (favoritten!)

Camilia

Amilie

Katarina

Nadine

Veronika (...)

Vera

Vida

Vilma

Wilhelmine

Skrevet

Ellers synes jeg disse er litt kule

Mie

Leni

Nala

Enea

Anea

Lila

Ea

Lola

Hennie

Vilja

Telma

Celia

Adela

Vida

Elina

Hm...

Gjest Siklerotte
Skrevet

Jaja, BLODEKTE russer.

Burde sikkert sjekke ut navnesmak med en gang, men tanken slår meg aldri. Det er jo fryktelig trist i seg selv. Jeg liker verken Camilla eller Marius....

Balder, hmm... Vet ikke helt.... Norah liker jeg - men han er ikke helt enig... Ellers veldig mange fine navn - men de minner for mye om ungens navn, eller så er det tatt fra før. Ollie er jo også fint....

Jaja, takk=p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...