Gå til innhold

utbetaling av permisjonspenger fra NAV

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen som vet utbetalingsdatoen?? å hvilken "post" jeg finner det under på nav sine sider ang utbetalingsdatoer.

Prøvede å ringe nav tidligere i dag å eneste hun jeg snakket med klarte å klemme ut var at det var i slutten av md. kunne kommer 28,29,30 eller 31. Tenkte jeg skulle gjøre enda et forsøk på å finne ut dette , men skjønner jo at nav kanskje ikke er det stedet jeg skal spørre.

Haha ser for meg at jeg gir banken et så diffust svar når jeg skal endre trekkdato på lånet mitt. "dere får det innen de siste 5 dagene i md troooor jeg" :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det varierer mye.Alt fra den 23 -30 har jeg fått dem.Har ikke funnet noen dato på nav sine sider jeg heller

Skrevet

Hei

Jeg snakket med dem forrige uke ang. dette.

Foreldrepenger går ikke inn under noen av de andre "postene".

Regelen er at alle skal ha de på konto senest den 30. hver mnd.

Men de kjører denne utbetalingen manuellt, så derfor begynner de

litt tidligere. Stort sett vil det være på konto et par dager før den 30.

Da forsto ihvertfall jeg hvordan det hang sammen :0)

Skrevet

utrolig dårlig men, men... det der blir jo nav i et nøtteskall. Ingen annen som utbetaler lønn hadde hatt et sånt opplegg.

tusen takk for svar forresten :D

Skrevet

Skjønner ikke problemet - hvis NAV sier at pengene skal være på kontoen din den 30. - er det da krise om du får dem to dager før??? Virker som om det er stor stas å kritisere NAV, helsesøster eller andre som skal stå på pinne for oss. Selv blir jeg forbanna om pengene kommer for seint, men det er jo ikke tilfellet her.

Skrevet

jeg får utb fra kr.sund. de bruker 5 dager å bet ut til hele fylket. begynner den 23 og i 5 dager. så her kan man få de mellom 25-30 som regel. Men jeg har brukt å få de 25. etter kl 16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...