Gå til innhold

Clearblue, ikke dig. test - noen som kan svare?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tester for tidlig (RD 10) og ikke med dagens første urin heller. Sterk vannrett strek, men kan skimte en tynn, tynn horisontal (tror ikke det er synsbedrag...) Er det vanlig å skimte horisontal bak når man ikke er gravid?

Såå optimistisk;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg testet falsk positiv forrige runde..... RD 8 kom en svak pos strek....RD også svakt positiv, RD 10 kom en tyyynn strek...som ble tykk iløpet av noen timer...den så liksom veldig rar ut..... men knall positiv på en måte.... RD 11 var den heeelt negativ om jeg har RD mine riktig tellt opp her .. derfor man ikke skal teste tidlig vet du :o) men er sååå vanskelig å la vær da!!

men om du ser en strek, så er det hcg i urinen...men om det henger igjen fra EL sprøyta, eller om det er stigende hcg får man ikke vite før man tester på testdagen helst.... jeg krysser så fingrene for deg ES76 og håper du er gravid denne gangen :o) hold oss oppdaterte :o)

det finnes masse bilder av tester om du googler " positiv clearblue" eller i den duren...er og en sånn forumside hvor du finner en hel haug av bilder i tråden av hvordan deres test så ut da de ble graivde :o)

Skrevet

Takk for svar Lillebie:) Har googlet litt nå. Jeg forholder meg rolig - tar ny test imorgen kansje, for å sammenligne. Tør ikke håpe for sterkt...Den var jo veeldig svak.

Skrevet

har du testet igjen ???

Skrevet

Hei:) Testet imorges, og da var streken ørlite grann tydeligere. Men nå, tok en akkurat, var det nada. Får ta imorgen tidlig oxo;) Er nok best med morgentesting, ja...skal jo også ta bl.prøve imorgen - brr...skeptisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...