Gå til innhold

synes dere jeg kan la vogna stå ute?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kan gå folk forbi her vi bor, men det er ikke mye traffik... Ingen biler kjører forbi. Jeg kan ikke se vogna m.m. jeg er på soverommet vårt... Lille sover veldig godt ute i vogna, men jeg synes det er litt utrygt at han står der. Har tatt vognbaggen ut på verandaen noen ganger, men han er så tung nå! Har også latt vogna stå utenfor her i et kvarters tid hvis vi f.eks. skal ut på noe og han er så trøtt at jeg bare må legge han først. Vi bor i en by på ca. 50000 mennesker...

Hva ville dere ha gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mini liker også godt å sove ute. Men har egentlig ikke noe egnet plass vi heller. Kan sette han på veranda'n i felles bakgård, men da må jeg først ned noen trapper og så opp en håpløs trapp. Ikke nubbesjans for at jeg greier å få han til å fortsette å sove om vi skal noen plass.

Kunne ha satt han på fortauet, men det gjør jeg ikke mer enn et par min. Selvom jeg tror folk flest ikke stjeler baby'er, kan det være f.eks. skoleunger som kan finne på flytte vogna bare på moro. Nå bor vi midt i en by da... Hadde jeg kunne flyttet han to meter bort fra veien hadde han nok fin kunne stått der.

Vi har løst det med å ha det kaldt på kontoret (det går greit å sove i det samme som ute, om jeg bare løsner litt på posen), så skal vi ut, legger jeg han på i vogna på kontoret og triller vogna ut når vi skal gå....

Skrevet

Min gutt sover også mye bedre ute i vogna så jeg legger han ut på terrassen utenfor inngangsdøra.. Det er en åpen terrasse med veien rett utenfor og her går det folk forbi nå og da samt at de som bor her kjører til og fra husene sine (blindvei). Har du en grei plass han kan stå like ved inngangsdøra som ikke er rett på gata hadde jeg absolutt satt han ut.. Sannsynligheten for at noen gale folk skal stikke av med ham er nærmest null, skoleunger det verre med men jeg velger å tro at dagens barn har såpass oppdragelse at de ikke triller avgårde en vogn med en baby i... Men, ha på en babycall og ha nede myggnettingen (beskytter mot katter) så får du se hvordan det går..

Skrevet

Hvis du har babycall ute samtidig med full sensitivitet så hører du jo alt som foregår...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...