Gå til innhold

16 år: provosert abort, 25 år: ufrivillig barnløs

♥ lillemin ♥

Anbefalte innlegg

Jeg kunne hatt en 9 åring i hus, enten en Sara eller en Marcus...

Men slik ble det ikke! Ble ufrivillig gravid med barndomskjæresten min, han var noe ustabil og jeg var skolelyset som ikke ville gi opp de gode karakterene... Borte ble det, en sorg jeg har hatt med meg hele livet - og som jeg ikke kan skylle på andre enn meg selv for.

Nå, i en alder av 25, sitter jeg her, med mann og i gang med ICSI behandling for å bli foreldre. Vi ønsker oss barn, men får ikke "gratis"...

Sukk, kan man egentlig kalle det for urettferdig da? Var valget jeg tok da jeg var 16 noe jeg skal straffes for nå...? Ikke vet jeg, men dette er verdens værste følelse!

Fortsetter under...

Hei,

Jeg tror nok ikke at du blir straffet for en abort for ni år siden, og ja du kan kalle det "urettferdighet" at du nå er ufrivillig barnløs, da verden rett og slett ikke er rettferdig med hensyn til dette med å få barn.

Men. Jeg må si at innlegget ditt er noe unødvendig. Det er ikke en sammenheng mellom en abort og ufrivillig barnløshet, og det å prøve å etablere denne linken framstår for meg som noe unødvendig (Hvis det hadde vært en link...hva med meg da som har tatt utskraping på grunn av MA? Det er jo samme prosedyren som ligger bak).

Når det er sagt håper jeg at du og din mann lykkes med ICSI behandlingen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...