Gå til innhold

Noen som har følt seg veldig sår nedentil etter utskrapning ?

håpogtro

Anbefalte innlegg

I sommer hadde jeg dessverre en kirurgisk abort (utstrapning) Nesten umiddelbart etterpå fikk jeg en så veldig sår, "brennende" følelse oppi der....hvor jeg innbiller meg livmoren er. Jeg blødde godt og vel en uke og minst en uke etterpå der igjen hadde jeg gul væske (ikke utflod altså, mer som sårvæske nesten) Tenkte på om det kunne være infeksjon men hadde ikke feber eller direkte smerter. "Bare" denne brennende, såre følelsen.

Ca 3 mnd etterpå ble jeg gravid men mistet i uke 8. Begynte da å blø LITT allerede i uke 5 og litt i hver uke til jeg miset. Nå er jeg gravid på ny og livredd for å miste igjen.

Føler på meg at noe galt skjedde under inngrepet i sommer, at livmoren har blitt skrapet for mye e.l og at det derfor ikke klarte å feste/vokse ordentlig sist og dermed endte i SA.

I dag er jeg i uke 4 + 4 bare, men bekymrer meg som en gal og titter i trusa hver gang jeg er på do.

Det jeg egentlig lurer på er om noen har hatt den samme følelsen etter utstrapning og hvordan det evnt har gått etterpå.

Eller om noen har hørt at noen har blitt skadet under et slikt inngrep.

Dette sliter sånn på meg at jeg snart blir gal......Nesten sånn at jeg tenker det er best jeg mister med en gang, så jeg slipper å gå å vente og grue meg.

Fortsetter under...

Hei, eg hadde utskreping i september og hadde ingen plager etter det, bare litt øm to-tre dager etter.

Om du ikkje har snakket med lege enda, så mener eg det er det du bør gjøre, for når du forteller om denne gule væsken så kan jo det tyde på en infeksjon, selv om du ikkje har feber eller direkte smerter.

etter eg hadde hatt utskreping fikk eg beskjed om at eg måtte ta kontakt om eg hadde plager ++ i etterkant. for det er lett for å få infekson etter ett sånt ingrep.

Håper selvfølgelig at alt går bra :)

Lykke til!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...