nattergal78 Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 Fornavnet blir Hennie og vi har litt lyst på et mellomnavn også...Har noen på listen og et navn vi faktisk vurderer som mellomnavn er Antoinette (!) er jo veldig spesielt kanskje men klarer ikke legge det fra meg. Hva synes dere altså om Hennie Antoinette ?
Cornelianelia Skrevet 4. februar 2009 #3 Skrevet 4. februar 2009 Jeg synes Antoinette er veldig pompøst. Ikke et navn jeg ville valgt. Men smaken er som kjent forskjellig.
alvilde Skrevet 4. februar 2009 #4 Skrevet 4. februar 2009 jeg syns det ble veldig tungt,men begge navnene er jo kjempe fine:) men hva med hennie mathilde hennie alvilde hennie marita hennie johanne
grace&hope Skrevet 4. februar 2009 #5 Skrevet 4. februar 2009 Synes det var litt tungt. Hennie Alvilde var et godt forslag. Eller hva med: Hennie Aurora Hennie Nikoline Hennie Josefine Hennie Matilde Hennie Ulrikke Hennie Otelie/Otilie ?? Hennie Otelie synes jeg var fint, da!
Vipsenmamma Skrevet 4. februar 2009 #6 Skrevet 4. februar 2009 Antoinette er veldig pompøst synes jeg, ville valgt noe lettere.
Azora Skrevet 5. februar 2009 #7 Skrevet 5. februar 2009 Synes ikke det passa med Antoinette. Hva med: Hennie Adele Hennie Alise Synes forresten at Hennie Otelie var et veldig godt forslag!!
MirandaC Skrevet 5. februar 2009 #8 Skrevet 5. februar 2009 Hennie likte jeg ikke. Men skal dere ha et navn som det, synes jeg Nikoline passer. Hennie Nikoline Hennie Madeleine Hennie Angelica Dere bør hvertfall ha et langt navn bak.
Erymax Skrevet 5. februar 2009 #9 Skrevet 5. februar 2009 Hva med Hennie Alette....det ligner, men klinger litt lettere;)
Pinglen Skrevet 5. februar 2009 #10 Skrevet 5. februar 2009 Hva med; Hennie Sofie, eller Hennie Anett
mamma til fire små Skrevet 5. februar 2009 #11 Skrevet 5. februar 2009 må vel innrømme at jeg likte ikke antoniette. beklager det da.. men hennie er pent! ville valgt et lettere navn bak ja. syns du har fått en del fine forslag. bl.a hennie alette, om du vil ha noe som ligner
Marolla Skrevet 5. februar 2009 #12 Skrevet 5. februar 2009 Syns det blir litt "kultur-kræsj" Hennie Sofie kanskje
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå