Gå til innhold

forferdelig søtsug!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelpes meg... har raidet kjøleskap,fryser og skap... IKKE NOE GODIS HER!

Har spist to horn, et rundstykke, banan..(hittil idag)... og drikker masse.. men har så lyst på noe godis... tenkte jeg skulle lage meg noe lettvint, noen tips?

Baking, steking, you name it...

Flere med søte behov?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også et sinnsykt søtbehov for tiden. Jeg tuller ikke når jeg sier a

Skrevet

Jeg har også et sinnsykt søtsug for tiden. Jeg tuller ikke når jeg sier at jeg kunne levd på sjokolade og andre søte greier men gjør selvsagt ikke det da :-) men mer søtt enn jeg har godt av blir det :-(

Skrevet

sliter virkelig med det jeg også.. problemet er at lillemor er såå sensitiv for alt jeg putter i meg.. så det er NULL snop på meg.. hun vrei seg av smerte bare at jeg spiste en ballerinakjeks.

sååå jeg må sysselsette meg hele tiden. for amming gjør jo at en blir veldig kjesken..

dette er ti ganger verre enn å slutte å røyke..

Skrevet

Jeg har også et helt forferdelig søtsug. Hvis jeg ikke får i meg en halvliter cola og ca 100g melkesjokolade per dag, blir jeg såååå sur og gretten, og klarer ikke tenke på noe annet enn cola! :(

Skrevet

Jeg leste forresten et sted at sukker er mer avhengighetsdannende enn heroin... *sukk*

Skrevet

var jo noen som testet rotter. de ga de sukker. så klikka jo disse rottene helt når de ikke fikk mer.. da de ble satt på sukker igjen så spiste de flere ganger så mye som de hadde gjort før oppholdet..

Skrevet

Samme her! Sliter skikkelig med dette! Har kommet inn i en ond sirkel hvor jeg spiser godteri for å ikke bli trøtt, og så blir jeg enda trøttere etter en stund når jeg har spist søtt....!!!Blir gal av dette, føler meg rett og slett avhengig. Prøver og ikke ha noe i hus,men da lager jeg meg noe søtt, enten så baker jeg noe eller lager sjokoladeboller o.l. Dette begynner å bli et stooort problem, da jeg merker på hele kroppen at det ikke er bra for meg!Usj!

Skrevet

Samme problemene her...prøver å bare ha godteri i helgen, men vanskelig å la vær noen ganger, spesielt hvis en har det liggende i skapet hjemme...sukk!

Skrevet

Tips på noe å spise isteden for godteri, lag en fruktsalat..mye sunnere men søt alikevel=)

Skrevet

Smoothie folkens!

1 banan

1 yoplait yoghurt, gjerne 0,1% fett (blåbær, ananas, aprikos, osv)

100g frosene jordbær

50g frosne blåbær

en skvett appelsinjuice

mmmm...supergodt, og mettende. Perfekt på kvelden når man er litt fysen og litt sulten. Denne oppskriften er mer enn nok til to personer. Og så godt for deg da:)

Men jeg er søtsugen sjøl jeg, og har raidet butikken for alt julesnopet som er på tilbud:) Men nå er jeg på vei ut døra for å trene, så har ikke såååå dårlig samvittighet.

Skrevet

Uff, søtsugen jeg også gitt! Og vi som har hatt dåp i helga... Så nå er det dåpskaker og annet fanteri i hus her :S Ikke bra, ikke bra!! Heldigvis har sambon tatt med mye kaker på jobb, og har fryst ned mye også. Men det er jo så lett å ta opp når man har mikro...

Huff, sitter og glaner på en sjokoladeplate som ligger her og frister... Sambo var så "snill" at han kjøpte med en 200 g med Fruktnøtt til meg i går. Hmh, tror nesten han savner magen jeg!!

Skrevet

Hvis jeg er helt desperat pleier jeg å lage sånne "negerboller". Det er smør, kakao, sukker og havregryn, bare knaes sammen (ikke helt sikker på blandingen, pleier bare å slumse) og rulles til kuler, evt med kokos eller kakestrø utenpå. Sinnsykt godt og veldig usunt... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...