Gå til innhold

Trenger tips ang. valg av vogn

Anbefalte innlegg

Vi er på utkikk etter en vogn som har følgende spesifikasjoner: romslig hardbag (lett og med bæreseler), fire hjul, høydejustering på håndtaket, vendbart håndtak og mulig å frakte med seg sammenlagt. Har sett litt på Simo 735 Duo, men trenger flere tips. Det trenger ikke være en duovogn, men har inntrykk av at bagene i disse ofte er større... Jeg blir kjempeglad hvis tipsene inneholder innermål på bag og kg på vogna...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139580045-trenger-tips-ang-valg-av-vogn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Teutonia prestige? Fachion bagen er liten, men det gjør jo ingen verdens ting! For man kan fint legge en liten baby i den sportsvognsdelen, den er jo lun og har full liggestilling.

Jeg personlig ville kanskje helst valgt teutonia mistral for den er lettere, men da må du ha softbag inni.

Begge disse teutonia vognene har frie hjul, høydejustering på håndtaket (akkuratt det har de fleste vogner i dag) og vendbart håntak.

Vendbart håndtak er ikke alltid en fordel, det gjør vognen tyngre. Om du heller kan klare deg med vendbar sittedel kan du også vurdere emmaljunga edge/mondial/city cross eller brio happy.

Ville styrt unna vendbart håndtak på både simo og brio, vognene blir så tunge av det! Og compact understellet som har vendbarthåndtak er så stivt!

Man kan også ha hardbag i mistralen, men den er liten..

Et annet tips er Emmaljunga Citycross me citybag, lengden på den er 75cm og er bred og romslig. Me citybag veier den 11kg mener jeg og me sportsdelen 13kg. Den er lun og god og lett å trille. Du kan lese mer om vognen på emmeljunga.no ;o)

Man kan også ha hardbag i mistralen, men den er liten..

Et annet tips er Emmaljunga Citycross me citybag, lengden på den er 75cm og er bred og romslig. Me citybag veier den 11kg mener jeg og me sportsdelen 13kg. Den er lun og god og lett å trille. Du kan lese mer om vognen på emmeljunga.no ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...