Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillemann er 3 uker gammel og har den siste uka begynt å gråte mer og mer.. Han gråter nesten i hver eneste våkne øyeblikk, og jeg merker at det begynner å gå meg på nervene!! Virker ikke som han har kolikk, for han gråter like mye på dagen som på kvelden. Og ikke flere timer i strekk, er mer det at han er utilpass mesteparten av tiden. Ligger også å grynter og kaver i søvne når han først sover... Virker bare som om han sliter med å fordøye melken eller noe, og det er ikke greit i det hele tatt!! Er så fortvilende når man ikke får gjort noe for å hjelpe.

Bruker Minifom før hvert måltid, prøver å holde meg unna matvarer som skal kunne påvirke ham, raper flere ganger i hvert måltid osv, men ingenting ser ut til å gjøre noe forskjell..

Er dette normalt??

Evt; er det noen som har det på samme måte og har noen tips?? Merker at jeg begynner å bli helt utslitt! Har nesten ikke fått sove siden fødselen, og føler kroppen bare går på autopilot for tiden.. Hadde ikke drømt om at barseltiden skulle være så tøff!

Takker for svar....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik hadde jeg det med lille gutten min også. Etter 2 uker ble det mer og mer gråting. Missfornøyd hele tiden. Veldig frustrerende.

Etter mye om og men så fant vi ut at han hadde KISS. Det er nakkeproblemer som kan komme av tøffe og lange fødsler. Gjerne i sammenheng med sugekopp og tang. Fødselen er tøff for mor men enda tøffere for den lille.

Syptomer på dette er at de er mye missfornøyd, ligger med hode mye til en side, ligger i spenn bakover som en banan, liker ikke å sitte i bilsete osv.

Det kan være lurt å ta han med til en manuelterapaut eller osteopat. Dette hjalp veldig for vår lille gutt, som blir mer og mer fornøyd for hver dag som går. Bare etter første behandling sov han plutselig i 6 timer i strekk på natten mot 2-3 timer tidligere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...