Gå til innhold

amme mens man er gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.. jeg har en liten babygutt p[ snart 5 m[neder... han f[r melk av meg mesteparten, mens han f[r litt mat i tilegg.

n[ har ikke jeg f[tt mensen p[ en stund og tror nok at vi skal ha en til,, men hvordan er det med ammingen mens man er gravid???

skal til legen for en sjekk, men ikke f;r i neste uke...

h[per noen kan hjelpe meg litt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

noen barn vil ikke lenger ha mm hvis mor blir gravid, andre bryr seg ikke. jeg ammet fremdeles nr 1 (ikke fullamming, da) da jeg ble gravid igjen. fortsatte ammingen som vanlig...

Gjest amandine
Skrevet

Jeg fullammet nr 1 da jeg ble gravid med nr 2, ammet videre til eldste var 14 mnd, da var det 2 mnd til fødsel og jeg var sliten så stoppet av den grunn. Ikke noe problem! Og lykke til med to tette...:)

Skrevet

Jeg ammet gjennom hele svangerskap nr. to, og fortsatte å amme begge etter fødsel. Hadde noen utfordringer med kvalme som ble forverret av amming (der og da), ømme bryster og at jeg følte aversjon mot amming. Men jeg ville gjøre det for min veldig puppeglade jentes skyld. Vet ikke om det er hele årsaken, men jenta mi ble ikke sjalu på den nye babyen!

http://www.dinbaby.com/index.php/forum/thread/9217717

http://www.dinbaby.com/index.php/forum/thread/8958510

Lykke til!

Ammer forresten begge enda, de er to og fire år ;)

Skrevet

Oi ammer du dem ennå fjummsi og har minsten rukket å bli 2 år:) husker du ventet ham, men tiden flyr:)

Jeg ammet min første til jeg var 4 mndr på vei med nr to.

Sluttet av ulike grunner , men det ene var faktisk å få pause for puppene mine var fulle av eksem og fryktelig såre.

Litt pause ga underverker og jeg kunne gå på ny ammeperiode med godt mot.

Skrevet

Han blir to år i april, jeg tok litt i på alder ser jeg. Mister tellinga på månedene - det er så stress... Men ja, jeg ammer enda. Har ammet sammenhengende fra 3. januar 2005 nå ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...