Marsipan❤grisen Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 Hvor mye av et middagsglass ca 200 gr spiser deres baby på 8 mnd +- Jenta mi spiser et halvt glass pr middag/dag Er dette mye/lite? Eller helt ok? Morsomt å høre hva andres babyer på ca samme alder spiser i forhold!!
Deidei Skrevet 4. februar 2009 #2 Skrevet 4. februar 2009 Ja, det er litt spennende å høre hva andre spiser.. Her i huset har lillegutt blitt 9 mnd da, men han spiser ett helt glass med 6mnd middag (når han får det) eller et halvt med 8 mnd middagsglass... (er litt mer biter så han bruker litt lenger tid). Får vann til drikke..
Marsipan❤grisen Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2009 ok, da spiser våres ca likt, for det er 8 mnd glass jeg gir henne, og da går det med et halvt glass. Jeg har også lagt merke til at det er forskjell på størrelsen på bitene i de forskjellige glassene. Nestle har ganske store biter i sine glass, mens småfolk og hipp har mindre biter. Kan jo være forskjellen på retten også da. Det har iallefal vært tilfelle med de glassene jeg har kjøpt.
rampete robin Skrevet 4. februar 2009 #4 Skrevet 4. februar 2009 Har aldri kjøpt middagsglass, men lager maten selv. Fryser ned i glass som er på størrelse med middagsglassene. Han spiser ca 3/4 glass og er 7 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå