Gå til innhold

Hvor mye tror dere jeg kan selge vognen min for? (tfk)

Anbefalte innlegg

Jeg har endelig funnet ut hvilken vogn som passer oss, og er vel en av de få som ikke er fornøyd med tfk.

Vognbagen er brukt i 3 mnd, og sportsdelen er aldri brukt. Fargen er sort.

Hvor mye tror dere jeg kan få for den?

Fortsetter under...

Er den kjøpt i Norge og har du i så fall kvittering?

Er den kjøpt i tyskland, har du jo to års garanti også, så har du kvittering derifra i så fall?

Er det den mye eller gamle modellen (svart eller kremfarget lås framme på hjulet)?

Hva ga du for vognen?

Jeg kunne være intressert i vognen, egentlig ikke bag, men det skader jo ikke å ha den også med tanke på videresalg senere :-)

Jada :)

Jeg synes den har alt for dårlig fjering, den punkterer lett, og sportsdelen er så utrolig stor og ruvende. Men det jeg liker minst er at jeg ikke kan ha sportsdelen vendt mot meg ...

Men for all del; det er mye positivt med den også altså :) Veldig liten og lett sammenlagt, enkel å slå opp/ned, stor og god og lun bag, god å trille :)

Annonse

Helt samme grunnene til at jeg solgte min. Jeg solgte min svarte i fjor sommer. Hadde da brukt den med bag i 8 maaneder og sportsdelen brukt i ca 2 uker (för jeg ga opp og ikke kunne ha henne mot meg - vi mistrivdes). Hadde endel extrautstyr: regntrekk bag, allværstrekk sportsdel, fottrekk, transportbag og adaptere for bilstol. Solgte hele pakka for 5500 kr. Kjöperen var veldig fornöyd med vogna.

Var kjöpt hos Babyjungle i februar 2007 og solgt i mai 2008 (2007 modell).

Ok, da tror jeg at jeg setter pris på 5000, så ser jeg hva som skjer. Har regntrekk til sportsvogn + adaptere som ekstrautstyr, og siden sportsdelen aldri er brukt så kan jeg kanskje få så mye .:!?

Hadde vært flott :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...