Tuddilidu Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 Har en baby som er snart 4 uker. Og til nå for en uke siden har jeg gitt han mat hver 3 time hele døgnet. Denne uka har det vært hver 2 time, noen ganger hver 1 time. Er dette vanlig? Og hvor lenge vil det vare tro? Merker at han vil ha mye mer nærhet også. Jeg må bære han hele tiden, vil ikke ligge alene et sekund. Takker for svar!
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 4. februar 2009 #2 Skrevet 4. februar 2009 Det kan være økedøgn. Da spiser de oftere. I begynnelsen kan økedøgnene var ganske lenge. De første 6 ukene spiste jenta mi hver time. Så roet det seg:) Nå spiser hun hver 2 time ca, er 3 mnd.. Angående det med nærhet. Har du badekar? Isåfall så bad med han, da får han hud mot hud kontakt som er utrolig viktig for de små i begynnelsen. Du kan selvfølgelig dusje også om du ikke har badekar. Eller bare legge han inni genseren din uten klær på (lurt å ha på han bleie da, hehe)..
Gjest Skrevet 4. februar 2009 #3 Skrevet 4. februar 2009 hei Min gutt var og sånn..følte jeg ikke hadde noen kontroll på hvor ofte han fikk mat,noen ganger gikk det 3 timer mellom,andre 1 time. Han var og veeeldig glad i nærheten min,ville jeg skulle bære han hele dagen,og han ville kun sove på meg eller ved siden av meg... kunne bare glemme å få han til å sovne alene. Plutselig så snudde alt dette. Nå vil han sovne i vugga si,han vil ligge mer alene,er blitt veldig glad i babygymmen sin så han vil heller ligge der enn i armene mine.. savner litt at han var så "oppslukt" i meg,selv om jeg var greit sliten av å bære på han. Nå er han 7 uker og trives veldig godt med seg selv hehe. dette snudde forresten når han var 5-6 uker
Mamman til M&E Skrevet 4. februar 2009 #4 Skrevet 4. februar 2009 Det er visst helt normalt :-) Vi har hatt det slik også men jeg lurer på om det begynner å stabilisere seg nå *bank i bordet* :-) Han er nå 9 uker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå