Gjest Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 Har begynt å legge en varmepute med bamse utenpå i senga til prinsen, og da sover han så godt. Kanskje han i sitt lille babysinn tror at det er mammavarme han kjenner:) Skal begynne å legge den i fotenden i vogna også
Itsrejk Skrevet 4. februar 2009 #2 Skrevet 4. februar 2009 Høres jo veldig koselig ut... Men jeg må innrømme at jeg blir småskeptisk til faren for overoppheting?
Gjest Skrevet 4. februar 2009 #3 Skrevet 4. februar 2009 Hmm, ja det har nå jeg ikke tenkt på. Tapper bare varmvann fra springen, kjennes kroppsvarmt ut. Men kanskje det kan bli litt varmt oppi en vognpose beregna på vinteren? Har han ute i vogna med varmeputa nå, skal følge med om det blir for varmt:) Men er jo -9 grader her idag, så tenkte det var godt for han å ha litt varme i posen. Droppa dessuten et lag ull på bena.
Makko med to små gutter Skrevet 4. februar 2009 #4 Skrevet 4. februar 2009 Har lurt litt på å kjøpe en jeg og... Posene blir relativt fort nedkjølt så tror ikke det skulle være noe fare. Man trenger jo ikke å fylle kokende vann på posen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå