Hormoner i fri flyt :-))) Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 Har gått noen dager og hatt lyst på potetgull med ost og løk, men har ikke kjøpt. I går "sprakk" jeg og ba sambo kjøpe med en pose. Han kjøpte to- og jeg koste meg i går kveld- fant rester i sta og har nå endt opp med å spise dette til frokost, pluss ha funnet den andre posen i skapet og smakt på den også! Herregud!!! Føler meg skikkelig fæl! Huffameg- ender vel med å få vondt i magen! Men guuuuuuud så godt!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 4. februar 2009 #2 Skrevet 4. februar 2009 Oh shut up!! *ler* Her går det i Maaruds nysatsing; salt&vinegar. Alltid likt dette når jeg har vært i utlandet, og nå er den her!! Riktignok bare i 7/11 foreløpig (her jeg bor), men despokjerringa sendte mail til Maarud og fikk beskjed om at den straks var i vanlige butikker også (til en mer akseptabel pris enn 40 kroner posen liksom). Driiiiitfarlig!!!!
Hormoner i fri flyt :-))) Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2009 Er d mulig- salt og vinegard, jeg visste ikke at det var på vei inn i butikker!!! Nei nå ble jeg glad!!! Jeg liker også den veldig godt! Tror jeg skal være glad for at det er kun 8 uker til termin, for da går det tross alt å bevege seg mer enn det jeg får gjort nå- så da kan jeg bare spise i vei! :-)))))) Hurra!
eplejente Skrevet 4. februar 2009 #4 Skrevet 4. februar 2009 heldig du er da! Jeg har hatt dilla på sjokolade... høres mye bedre ut å ha dilla på potetgull. Slipper alt det sukkeret..
NurseBetty Skrevet 4. februar 2009 #5 Skrevet 4. februar 2009 Måtte le da jeg leste dette innlegget. Har nemlig hatt det sånn med et tidligere barn. Endte den gang opp med å nettopp ha spist en stor pose med ost og løk alene rett før fødselen startet. Skal si at den halsbrannen og kvalmen jeg da hadde under fødselen ikke var helt god. For ikke å snakke om ånden, antagelig.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå