Gjest Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 Ja det er min start i dag.blæh Har fått sne å !!!
Superlis Skrevet 4. februar 2009 #2 Skrevet 4. februar 2009 Huff da min venn, skal tenke på deg sånn at du får en fin dag:)) Kanskje du kan ta og varme litt kaffe og ta deg en paracet;) God varm klem!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. februar 2009 #3 Skrevet 4. februar 2009 Hihi, og jeg måtte lese det tre ganger før jeg koblet inn hodepine!!! Treg om morgenen jeg:-) Kald kaffe er jo ikke spesielt godt eller, om ikke det er iskaffe da:-) God bedring med høupin:-) Her er det varm kaffe med melkepulver! Trøtt i trynet så det holder og trenger litt tid på å komme igang. En frøken og en samboer som har snakket om hverandre i søvne og holdt meg mer eller mindre våken i natt................gjeeeesp!! Godt å komme på jobb:-)
Gjest Skrevet 4. februar 2009 #4 Skrevet 4. februar 2009 Har en urgh start jeg å.Enda la jeg meg kl 24!! av nevnte skalljbank...Det er disko i den hule boksen ja.Jeg har vist arva pappas uvaner med kaffen.Han kunne å drikke den kald.Å som regel blir min kald før jeg får satt meg uansett ;o) Ja jeg er heldig OM jeg kommer meg igang i dag. Skulle tro jeg hadde ranglet hele natta. Blir vel likar ætter kvært ....
Gjest Skrevet 4. februar 2009 #5 Skrevet 4. februar 2009 Huff håpe haupina e borte og at dagen ser lysare ut :-))
Gjest Skrevet 4. februar 2009 #6 Skrevet 4. februar 2009 Dagen ble lysere,men nå er det mørkt igjen der ute.hehe Men haupina,vell den er her enda.juhuuu liksom ;o)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 4. februar 2009 #7 Skrevet 4. februar 2009 Kald kaffe varmer man fort i micro`n Og den høupin du sliter med......funker ikke smertestillende?? (må innrømme at jeg måtte lese et stykke nedover i tråden for å finne ut hva høupin var da:-)) Da håper jeg du har hatt en bra dag, på tross av dette :-)
Gjest Skrevet 5. februar 2009 #8 Skrevet 5. februar 2009 For langt å gå til microen...heheh Joda sikkert funka med parasett,om jeg hadde. Hehehe,jeg skreiv dialekta mi BARE for å se om dere ante hva det var.mohahahaha. Dagen ble bråkete.To små som konkurerte om den høye c Men akk så rolig da drømmehagen starta.jeg kunne tenkt meg at en episode gikk midt på dagen å jeg ;o)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 5. februar 2009 #9 Skrevet 5. februar 2009 Du får ta opp en ukes tid, og vips så har du din egen video med Drømmehagen:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå