lykkelig<3 Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 HEI! har ei jente på 7 mnd. hun hoster og hoster og hoster.... speielt på natt. hun er litt snørrete. har ikke feber, ikke redusert almenntilstand. har hevet hodeenden på senga hennes. bør jeg holde henne inne? pga dn kalde luften ute? hostesaft? RÅD? litt vondt å høre på en henne hoste i søvne natten lang.
Alessi med 2 fine gutter Skrevet 4. februar 2009 #2 Skrevet 4. februar 2009 Jeg hadde holdt henne inne nå som det er så kaldt, ja! Lillegutt ble sørpe forkjølet i går, og er skikkelig tett + hoster litt. Han har heller ikke feber eller redusert allmentilstand, men vi skal holde oss inne i dag, ja... Kommer ikke til å gå ut før han er bedre.
Cocco*med 2 små spirer* Skrevet 4. februar 2009 #3 Skrevet 4. februar 2009 Lille prinsen min har også begynt å hoste veldig de siste dagene. Sikkelig ille er det om natten. Derfor holder vi oss inne i dag. Kan jo leke litt inne, og kose oss mens vi ser ut på all snøen. Bare dumt hvis han skulle bli sikkelig syk bare fordi vi "måtte" ut på tur....
Izzy*prinsesse 07 og prins 08* Skrevet 4. februar 2009 #4 Skrevet 4. februar 2009 samme her,nettopp ferdig med influensaen hele familien og nå har minsten fått hoste og snørret igjen.Han hoster hele natta nesten,sovna ikke før kl 02 inatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå