Gå til innhold

Vannkopper og bhg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille bærta her i hus har vannkopper, er ikke plaget av det og jeg tenkte kanskje hun kunne gå i barnehagen igjen i dag. Sendte melding til bhg men fikk beskjed at så lenge hun har prikker som ikke har fått skorpe enda, kan hun ikke komme.

Dette respekterer jeg så klart, men jeg trodde at alle foreldre er glade hvis deres små får vannkopper tidlig?!

Må vi nå vente i flere uker til hun er kvitt alle prikkene? Det har pågått i 1 uke og det kommer stadig en ny....:P

Hun har ikke kløe, og er i super god form!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig er det bedre å få vannkopper når de er små enn når de er voksne, men jeg hadde ikke blitt hoppende gladhvis han fikk det nå fordi....

Skrevet

hehe nei det passer jo aldri det er klart;)

men holder henne så klart hjemme hvis bhg. sier jeg skal, synes det er respektløst å sende barn i bhg som fortsatt er syke!

Skrevet

Du trenger ikke vente til prikkene er helt borte, bare til de ikke væsker mere.....altså til de tørker og får skorpe. Så bare vent noen dager, så kan du fint sende henne i bhg når de er ferdige med å væske. Sånn pleier det hvertfall å være i de bhg jeg har jobbet i. Da er det ikke smittsomt lenger. Noen har jo prikker lenge før de går bort..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...