Gå til innhold

Noen Alenemødre der ute?

Tessa89

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er en alenemor fra Bergen eg... Så lurte på om det var andre som var det også..? Er ganske usikker på om eg kommer til å klare dette aleine..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er alenemor, og trollet er snart ett år:) det er tungt til tider,men er absolutt verdt det:) du klarer det fint skal du se!

Skrevet

Jah, vi får se da.. =) Det kommer helt sikkert til å bli tungt til tider jah...men sånn er no det bare.. å eg tror deg, at det er verdt det... hehe.. =) gleder meg masse... Jente du har?

Skrevet

heisann=) blir nok alene mamma eg også... (litt komplisert) hehe

men kommer også fra bergen...venter du barn "tessa89" eller har du en liten en? er ganske spent på hvordan det blir å være alene med en liten en..men gleder meg masse til og bli mamma da=)

Skrevet

jeg har vært alenemor hele oppveksten til min sønn, han er nå 2,5år:) går strålende:D

Skrevet

jah eg venter barn April_baby=)=)..

er ti uker på vei nå..så har termin den 21 sep..Gleder meg masse...Jah, er litt komplisert her hos meg også... men gleder meg eg også.. kan jo ikkje gjøre noe annet.. =) hehe..

Skrevet

Det er godt og høre *toppris* =) tror kanskje jeg kan klare dette.. har mange rundt meg som støtter meg.. =) å det er jeg veldig glad for.. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...