Gå til innhold

Andrea, Isabel og...?

Anbefalte innlegg

Andrea, Isabel, og Elise

Andrea, Isabel og Lilly

Andrea, Isabel, og Johanne

Andrea, Isabel, og Maja

Andrea, Isabel og Camille

Andrea, Isabel og Sunniva

og for moro skyld...

Andrea, Isabel og Minnie

Har heldigvis noen uker igjen. Men denne gangen er det vanskelig. Prøver å finne inspirasjon overalt, men ...

Hva synes du?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139577567-andrea-isabel-og/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes Johanne og Sunniva var finest til. Mulig Camille, men ville nok brukt Kamilla med K og i alle fall med a-endelse. Elise og Lilly er begge navn som i likhet med Isabel kommer av Elisabeth. Dermed blir det kanskje litt for likt... Maja blekner litt mot de to sterke navna til søstrene. Da ville Maria vært bedre...

Annonse

• 1 måned senere...

Takk for fine tilbakemeldinger :o)

Nå tror jeg vi har sirklet oss inn på et navn, men er så usikker på skrivemåten. For...

Lilly

Lily

eller

Lilli

Sjekket opp navnets betynding. Lilly kommer av Lillian, som betyr lilje. Veldig fint synes vi, også er det enkelt å uttale på engelsk. Men problemet er jo at det er jo sååå mange eldre damer som heter Lilly, navnet var på topp i 1920. Så det er jo veldig mange Lillyer som er nesten 90 år gamle.

Hvordan ville du har skrevet navnet?

:o)

Annonse

Lily er helt nydelig, og passer ekstremt fint til Andrea og Isabel. Jeg er litt nøye på dette med skrivemåte, og siden dere har skrevet Isabel og ikke Isabelle/Isabell, ville jeg holdt meg unna dobbel konsonant med Lily også.

Isabel og Lily "hører sammen". (her skriver man det så kort ut som mulig).

Isabell og Lilly "hører sammen". (her skriver man det nesten fullt ut).

Isabelle og Lillie "hører sammen". (her har man t.o.m. bokstaver som ikke uttales).

Synes jeg, da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...