MammaMia=) Skrevet 3. februar 2009 #1 Skrevet 3. februar 2009 Siden formiddags treffet ble avlyst denne uka, satt jeg opp nytt neste uke.. Håper flere har mulighet til å komme da=)
LilleMann & meg. Skrevet 6. februar 2009 #2 Skrevet 6. februar 2009 jeg og lille mann kommer en tur. Skal på helsestasjonen kl 10 (4mnd kontroll, så kan ikke droppe den liksom) men kommer så fort vi er ferdig der tenker jeg.
Gjest Skrevet 7. februar 2009 #4 Skrevet 7. februar 2009 Jeg kommer også Jeg liker meg også veldig veldig godt på gamlegården spiseri.. men ser nå at vi er 4 stk allerede med barn.. men alle har kanskje ikke tenkt til å ha med vogn? tenkte bare på plassen...
Happy-T Skrevet 8. februar 2009 #5 Skrevet 8. februar 2009 hei dere. som skrevet av Nuttet er det flere med barnevogn,jeg selv vil også ha med vogn vis jeg skal sitte ned noen timer. Men ser på DIB at det er satt opp treff på St.croix på onsadagen kl.12,så jeg lurer heller på å dra ditt med tanke på plass.....?
Gjest Skrevet 8. februar 2009 #6 Skrevet 8. februar 2009 vet nesten ikke om jeg tør å foreslå det jeg.. men hva med katti akkurat denne gangen da...??.. Vet at mange syns det er driit dyrt der.. og det er jeg enig i.. men man må jo ikke spise full lunch med dessert... Happy-t! gratulerer så mye med tulla! Blir koselig å treffes igjen nå som jentene våre er utafor magen
MammaMia=) Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 8. februar 2009 Det er det samme for meg om vi møtes på katti eller på gamlegården. Jeg tar som vanlig tuppa med i bilstolen..
mamma_Christine Skrevet 8. februar 2009 #8 Skrevet 8. februar 2009 Hvis ikke vi også skal sette opp detta treffet på st.croix da? for de som synes det er dyrt på katti
Gjest Skrevet 8. februar 2009 #9 Skrevet 8. februar 2009 jo, gjør det. Da kommer jeg bitte litt senere, for jeg skal på 6 ukers kontroll 12.30
mamma_Christine Skrevet 8. februar 2009 #10 Skrevet 8. februar 2009 Hvor vil helst folk? Katti, gamlegården spiseri eller st.croix?
MammaMia=) Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #11 Skrevet 8. februar 2009 Hvis det er større plass til vogner på st.croix så kan vi jo ta det der. Er jo ingenting som tilser at det bare er vi med babyer som kan komme dit. Så kan vi heller starte BIM/DIB treff der..
Happy-T Skrevet 9. februar 2009 #12 Skrevet 9. februar 2009 hmmm...hva ble det til St.croix eller kætti? Og eventuelt klokkeslettet? Neei,det er ingen ting som tilsier at må være DIB der... er jo for alle;)
mamma_Christine Skrevet 9. februar 2009 #13 Skrevet 9. februar 2009 Da tar vi st.croix istede kl.11.30 vanlig tid...
Gjest Skrevet 12. februar 2009 #14 Skrevet 12. februar 2009 jeg får dessverre ikke kommet i dag..:/ fortsatt syk.. argh..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå