Single33 Skrevet 3. februar 2009 #1 Skrevet 3. februar 2009 Dere som har litt mer erfaring enn meg med det her-hvilke el-tester er bedre enn andre? Ha skaffa meg noen fra billigtester.no så prøver ut de iallefall noen ganger... Noen som har dyrebare tips?
lillebie på`n igjen Skrevet 4. februar 2009 #2 Skrevet 4. februar 2009 for å være heeelt sikker så hadde jeg kjøpt meg cleareblue digitale på nettet (de er mye billigere der)! )
CcHi Skrevet 4. februar 2009 #3 Skrevet 4. februar 2009 Vi ( meg+Ugla) gikk fort over til cleareblue digital. Følte dem var mest til og stole på og enkel å bruke.
Single33 Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. februar 2009 Sånn!! Da er Clear Blue på veg i posten:o) Har lest at det er mange som bruker denne og er best i test...tar ingen sjanser så håper den kan være klokka mi i begynnelsen av mai:) Så med Clear Blue og dobbel ins. bør det være en riiiimelig fin sjans til og gå sommeren i møte med kvalmebyger og sånt no moro:o) Ha en flott dag alle sammen:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå